skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Wulff's limelight tråd opdateret 23/04-2012.

(Læst 33019 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

G.Madine

• Padawan
  • **
Tillykke med det da..
Da jeg læste topic, tænke jeg på om du have set "alle" 8 Star Wars film i et hug. Sorry ved godt det er off topic men kunne ikke lige lade være at nævne det.

Max jeg har set i træk er 4,5,6,1,2 og så gik jeg kold under "The Holiday Special".

Iden dette galskab bredder sig i en tråd hvor det slet ikke hører hjemme må jeg nok hellere oprette en tråd til formålet.
Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.

Lorentzen

• Gæst
Tillykke med figurerne. Mon ikke man kan ane lidt misundelse? De ser jo helt fantastiske ud. Post lige et par billeder når du har fået alle dine figurer på plads på dine hylder  :)

Jedi-Kata

• Gæst
Ja Tilykke!

Darth Sidious

• Gæst
Tillykke...........kung-fu greb?

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Så er samlingen igen udviddet.

I sidste uge fik jeg de fire figurer fra 1995, der er støbt som kopier af de gamle figurer, men stemplet med 1995 og ikke 1977. Dette er foruden Imperial Sentinel de eneste modern figurer jeg har, resten er vintage (1977 - 1985).

Idag fik jeg så endnu 2 af de Mexicanske Lili-Ledy variationer (Han Solo (Trench coat) og en Jawa).

-H
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
He He ja det er sandlig en grum ko G.Madine *GGG*  :D
Darth Pingu Awakens

Darth Ialocin

• Gæst
det kan godt være at det her er et dumt spørgsmål, men hvad er vintage figurer helt præcis?

Bripe Klmun

• Gæst
Vintage Star Wars figurer er fra 1977 (teknisk 1978) -1985.

Darth Ialocin

• Gæst
okay tusind tak  :D

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Jeg skal give dig Bensin Tomri skal jeg.

Nej, det er ikke derfor jeg genoplever dette indlæg. Jeg har lige fået en figur ind afdøren, der vel er mere sjælden end både Jawa'en og Luke'en jeg tidligere har skrevet om i indlægget, omend langt fra så værdifuld.

Det er en Han solo (Hoth battle gear) hvor benene er støbt i beige plast, og det nederste af jakken er så malet blå). Normalt er den støbt i blå plastik og malet beige. Det lyder utrolig nørdet og det er det også, men  figuren er meget efterspurgt på Rebel Scum.

Det var gennem RS jeg købte den af en englæder, der bor i Finland. Faktsik har han boet i København og arbejdet i endten Fantask eller Faraos Cigarer, så måske kender nogle af jer kjøvenhavnere ham. Han er en meget langhåret mand ved navn Dean.

-H
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Hej Darth-Wulff

Bare rolig Darth-Wulff der er skam nogen der kender Plastik Jawa's historie, men ok... jeg er jo osse over 30 :wink:

Men ellers tillykke...

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Tillyke Wulff jeg troede næsten du havde alle de sjældne figur nu he he :-) med det er fedt du kan finde nye figur som du mangler :-) så et kæmpe tillykke til dig :-)
Darth Pingu Awakens

jespernielsen

• Gæst

du skriver flere gange at du ar lavet en liste over de forskelige star wars figure. Hvor kan man finde den på nettet ?

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Så lå der en kvitering fra postvæsnet om, at en pakke venter på det lokale postkontor. Det er en mexikansk Lili-Ledy Boba Fett med løs raket (en af de tre sjældneste af de mexikanske Lili-Ledy figurer), som jeg købte på Rebel Scum af en amerikaner. Det blev så min hidtil dyreste figur. (Glæder mig til at vise den til Pingu og Lienna i morgen).

For få minutter siden har jeg så købt en argentinsk Toptoys Yoda af en kontakt, jeg har i Argentina. Den glæder jeg mig meget til at få.

Til orientering er Lili-Ledy et mexikansk legetøjsfirma, og Toytoys et argentinsk legetøjsfirma. Begge producerede figurer for Kenner på licens i de respektive lande.

C-3PX

• Gæst
nå men tillykke med det