skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Wulff's limelight tråd opdateret 23/04-2012.

(Læst 32218 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det er en rigtig flot og imponerende samling du har Wulff.
Det er altid spændende at se billeder af andres samlinger og se hvad de fokuserer på og hvordan de præsenterer det og du gør det rigtigt godt. :-)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Kaze

• Uberørt af Kraften
  • *
Henrik, der er dukket mere op på den danske vhs front, her er et par billeder af en dansk Ewok eventyr leje vhs bånd. Amerikansk plashcover, men dansk baggrund, og dansk beskrivelse på selve båndet.

Mvh.
Claus

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Se det er jo interesseant, Claus. Den ser man bestemt ikke hver dag.

Men siden du posten om den i min limelight-tråd, må det jo betyde, at du mener, den hører hjemme i min samling.  :wink: :-D
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Kaze

• Uberørt af Kraften
  • *
Citér
Se det er jo interesseant, Claus. Den ser man bestemt ikke hver dag.

Men siden du posten om den i min limelight-tråd, må det jo betyde, at du mener, den hører hjemme i min samling.   

Ryster min magiske eightball, og svaret er... You may proceed :D ;)

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Som jeg skrev, at poste noget i min limelight tråd, må betyde man mener den pågældende ting hører hjemme i min samling, præcist som det er tilfældet med det VHS bånd.

Som det kan ses af Kaze's billede er der tale om Caravan of Courage, og det er en lejekasette fra 1986,nu håber jeg så at kunne supplere den med Kampen om EWndor, hvis den da ellers også findes som lejekasette med danske undertekster.
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.

Kaze

• Uberørt af Kraften
  • *
Citér
Som jeg skrev, at poste noget i min limelight tråd, må betyde man mener den pågældende ting hører hjemme i min samling, præcist som det er tilfældet med det VHS bånd.

Hehe R.E.S.P.E.C.T.  :-D

Xeavyz

• Youngling
  • **
  • The Force is strange in this one....
Hej Henrik

De findes/fandtes begge som leje kassetter i gamle dage :-)

Kan da huske at jeg lejede dem dengang :-)

Hygsomst

Per
Got the story, who wants to make the movie.....

It is all just pictures.....

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Her lidt billder af nye ting, jeg har fået i 2012:

Han Solo Hoth (Kenner figur med mørkere grå-grønne bukser) og nogle mexikanske Lili-Ledy våben.

Han Solo Hoth (spansk Poch variation med mørkebrune bukser og spansk PBP Rebel Soldier med mørk jakke og blegt ansigt).
I Spanien blev figurerne produceret på licens, først af Poch og sidenhen af PBP, alle Poch figurer er meget sjældne, f.eks. Bossk, som der kun er 8 kendte eksemplarer af i verden (7 løse og en på kort) af disse syv befinder de tre sig her i Danmark, men desværre igen af dem i min samling....endnu.

Luke Bespin (mexikans Lili-Ledy variation med gult hår) samt nogle mexikanske Lili-Ledy våben.
Ekstremt sjælden variation. Fandt først ud af, at Lili-Ledy Luke Bespin med gult hår virkelig eksisterer, så sent som 31. januar i år, hvor en anden samler (ejeren af de tre ovennævnte Bossk figurer), gjorde mig bekendt med det, og samtidig sagde, en mexikaner havde en til salg på nettet. Dagen efter havde jeg købt den. For det utrænede øje, er den ikke noget særlig at se på, men der er kendetegn, som gør den unik.

sunejensen01

• Uberørt af Kraften
  • *
Tak for billederne.

Jeg samler selv mest på modern, og har ikke specialviden nok til at kunne se forskel på forskellige vintage varianter. Men det er alligevel fedt at se billeder af dine ting.

MvH Sune

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Opdagede, at en del af de ting jeg har købt i efteråret 2011 og starten af 2012 ikke er lagt ind her, så det må der gøres noget ved.  :wink:

Vintage Imperial Shuttle, købt af Per V til Star Wars Weekend II.

X-Wing Aces Target Game (meget sjældent elektronisk spil fra 1978), købt på Rebel Scum i December 2011 (har også den originale boks til det).

Darth Vader store display (kan huske, da disse hang i legetøjsbutikkerne tilbage i 1980'erne), købt af en af mine svenske Star Wars samler venner i starten af 2012.

Electronic Laser Battle Game (elektronisk spil fra 1978), købt på eBay foråret 2012.

Rumph mugs (krus fra 1977 og noget af de første licencerede Star wars mwerchandise), købt på eBay i foråret 2012.

Sælgeren af krusene havde pakket dem ekstremt got ind i en solid papkasse foret med to-tre lag bubble plastik og hvert krus var pakket ind i flere lag bubbleplastic, og på hver side af kassen var labels med ordet "fragile". Alligevel var Darth Vader kruset gået i stykker, som det kan ses på billederne. Er stadig harm over det, specielt da de tre krus havde en historie sammen, idet sælgeren havde købt dem samlet i 1977 og krusene havde været sammen alle disse år og overlevet hans børn og børnebørn. Det ene kunne så ikke overleve en tur til Danmark.   :-(

Som før omtalt er der kun 8 kendte Bossk Poch (spansk firma) figurer i verden, hvoraf de tre engang var i Danmark, nu er der så kun to i Danmark , men nu er den ene i min besiddelse. Her ses den sammen med en Poch Rebel Soldier og en Palitoy (britisk) Black Bespin Security Guard.

.
Senest Redigeret: 23-04-2012, 23:14:31 af HWR