skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Miss Secura's kunstværker

(Læst 65653 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
wow er din padme tegnet på computer!!! :-o :-o

*kaster mig ned ved siden af luminara*

jeg kunne forstår det hvis det var i hånden fordi at det er ikke så svært igen
men på computer! :-o
alt hvad jeg prøver at tegne på computer bliver både skævt og grimt :-o :wink:

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Syns det samme som Thrawn og Luminara. HOLD DA OP!!  :-o På computer? feeeeeedt!  :lol:

*Kaster mig dog ikke i støvet, men besvimmer istedet...*

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Det må jeg sige. Virkelig, virkelig flot!
Særligt imponeret af Padmé-billedet, da jeg selv er umulig til at tegne realistisk. Også at det ser temmelig enkelt ud når man kigger på det, ikke som de der vildt detalierede, som nogen gange godt kan blive lidt for meget efter min egen smag.
Skønt, giv os nogen flere! :-D

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
wow er din padme tegnet på computer!!! :-o :-o

*kaster mig ned ved siden af luminara*

jeg kunne forstår det hvis det var i hånden fordi at det er ikke så svært igen
men på computer! :-o
alt hvad jeg prøver at tegne på computer bliver både skævt og grimt :-o :wink:

det er fordi du ikke har en tegneplade-mus (jeg ved altså ikke hvad sådan en kaldes i virkeligheden) til din computer... det gør det hele meget nemmere... så er det ca. ligesom at tegne i hånden, bortsetfra at det er federe pga. alle de effekter man kan lave...   :wink:
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet

det er fordi du ikke har en tegneplade-mus

Sejt! Hvor har du købt den? Jeg kan ikke finde nogen der hvor jeg har ledt.. :roll:

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!
Sejt! Hvor har du købt den? Jeg kan ikke finde nogen der hvor jeg har ledt.. :roll:

Jeg har faktisk lige erhvervet mig en idag, og jeg vil gerne medgive at de ikke er så lette at finde. Du kan finde nogen på nettet, dem jeg fandt var til 3000 kr. så jeg tænkte at det måtte kunne gøres bedre.
På Frederiksberg Allé (hvis du bor i KBH) er der en masse It-butikker. Jeg fandt dog kun to der havde tegne-tabletter/tegneboards.. I Zitech findes de til 4000 kr. og i Multimedie World fandt jeg nogen til 600 og 700 kr. Det er helt klart en fordel at starte i det små, så prøv at se om du ikke kan rmme nogenlunde det beløb, ved også at man kan være heldig at få nogen til 200. kr, har dog ikke fundet ud af hvor...

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet

Jeg har faktisk lige erhvervet mig en idag, og jeg vil gerne medgive at de ikke er så lette at finde. Du kan finde nogen på nettet, dem jeg fandt var til 3000 kr. så jeg tænkte at det måtte kunne gøres bedre.
På Frederiksberg Allé (hvis du bor i KBH) er der en masse It-butikker. Jeg fandt dog kun to der havde tegne-tabletter/tegneboards.. I Zitech findes de til 4000 kr. og i Multimedie World fandt jeg nogen til 600 og 700 kr. Det er helt klart en fordel at starte i det små, så prøv at se om du ikke kan rmme nogenlunde det beløb, ved også at man kan være heldig at få nogen til 200. kr, har dog ikke fundet ud af hvor...

Jeg bor ikke I KBH men der imod i Odense..  :roll: Og det er utrolig sjælent jeg kommer til staden... Men vil da holde udkig efter denne Multimedie World.  :wink: Det kan jo være der også er en i Odense.  :roll:

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Så fik jeg endelig lige kigget herinde.

For ikke at gentage hvad de andre har sagt allerede, vil jeg nøjes med RESPEKT!!!!! 8-)
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

Aayla Secura

• - of Doom
Jeg har fået min i gave af min far, men jeg ved at den er købt i Aalborg et sted, så jeg må da gå ud fra at de også har dem i odense.... ved min far gav omkring 400 for den, men min er heller ikke så stor...

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
åh ja sådan en har jeg set før :-)
de skulle være bedre at tegne med :wink:
men stadig.... meget flot tegnet :-)

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg fik vist aldrig rost dine tegnniger, så det vil jeg hermed råde bod på.  :-)

Synes de er rigtigt gode, og glæder mig til at se flere tegnniger fra din side.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Ayla, du skulle da næsten tegne nogen flere af Ayla Secura fra Star Wars episode III :)

er ret sikker på det kunne blive nogen ret flot tegninger sådan som du tegner.

hun er også en af dem i filmen jeg synes er mest cool da man ser en twileak som jedi, det kan jeg godt li da man mest ser dem som oppasser for Jabba, eller for Sebilba, så det er cool at en af dem er blevet Jedi og ikke slave eller oppasser om man vil.

og så bruger hun to lyssværd det synes jeg også er lidt fedt. Nå men tilbage til dine tegninger, det var bare lige en lille ide hehe :)
Senest Redigeret: 11-09-2006, 06:39:56 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens

Aayla Secura

• - of Doom
tro mig, pingu, jeg har en masse tegninger igang... også nogle af aayla!! men det tager tid for mig, for jeg er lidt perfektionistisk hvad angår mine tegninger...  :wink:

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Nårhjo! Jeg har godt hørt om sådan en blyant.. har dog aldrig overvejet at skaffe mig én selv. Måske skulle jeg prøve at se lidt på sådan én...

Aayla, jeg glæder mig altså til at se de næste. :-D Hvis jeg ikke passer på, bliver jeg helt æltet ind i skidt og støv, af alt det knæfald. :wink:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
du godeste... :-o virkeligt imponerende!
jeg tegner også selv mest efter andre billeder, da jeg er en spade til at tegne ud fra fantasien.  :roll: :wink: men jeg tror ikke jeg kunne gøre det på en computer. nøjes med stor respekt, da jeg ikke tror det ville være en god idé, hverken at kaste mig ned på jorden eller besvime her...(sidder på et bibliotek).  :roll: :lol: fortsæt endelig det gode arbejde, og vær' du bare perfektionist, hvis du vil. er det også selv på det område...  :roll: :-P

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"