skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

STAR WARS SAGA - KOMPLET DVD BOX PÅ VEJ - 2007

(Læst 13484 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Det er simpelt. For at tjene penge på produkterne :wink: De ved hvor stor en interesse Star Wars er for alle fansene og ved, der er mange af dem, som er vilde efter alle de forskellige udgaver, og det udnytter de. :wink:

Og de finder stadig hele tiden noget at rette på. Det kan også være en grund :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
WOOHOO! Lucasfilm Ltd. You people have made my day. Jeg håber virkeligt at det passer. Forhåbentligt er der gjort noget gevaldigt ved filmene, for selv om de fik en temmelig stor makeover i 2004, så er der stadig meget at gøre. Hvem sagde grimme og fejlfarvede lyssværd? Og så kan folk sige, hvad de vil, men duellen mellem Obi-Wan Kenobi og Darth Vader, måtte gerne få et løft. Det behøver ikke være noget særligt, men hvis den nu kunne blive lidt mere som duellen mellem Mace Windu og Darth Sidious, bare med mindre akrobatik, så ville jeg være helt tilfreds.
Senest Redigeret: 26-08-2006, 17:20:23 af Darth Natas
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Fritte

• Gæst
Ja, jeg har det på samme måde Master_Yoda - det er også derfor, jeg MEGET gerne ville vide, om OT kommer med i denne boks, for gør de nu det, så gider jeg altså ikke bruge penge på dem nu... :(

Jeg tvivler STÆRKT på at OOT kommer i denne box. Lucas hader jo de gamle udgaver af de gamle film som pesten, og tænkt hvis han besudlede denne kommende, fine box med det skrammel :-o.

OOT all the way, baby!

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
OOT???

Og skrammel :-o det var jo kernen til hvad de er idag, hvordan kan du kalde det skrammel :-o

Jeg håber også de kommer på et senere tidspunkt, dog seperat fra SE 2004, som de nye DVD'ere der kommer her i september jo vil hænge sammen med :cry:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
OOT er vist det, man kalder de helt gamle, totalt uændrede udgaver.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Master_Yoda

• Jedi Ridder
OOT???

Og skrammel :-o det var jo kernen til hvad de er idag, hvordan kan du kalde det skrammel :-o

Jeg håber også de kommer på et senere tidspunkt, dog seperat fra SE 2004, som de nye DVD'ere der kommer her i september jo vil hænge sammen med :cry:

Fritte mener ikke selv, at det er skrammel. Han mener, det er hvad Lucas mener om OOT.

Han skriver jo også, "OOT all the way, baby!". ;)¨

Og OOT er, som Mara Jade siger, de originale film helt uændret. :-)

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Hvis det stod til mig, så ville boxen indeholde OOT, SE 1997, SE 2004 og SE 2007, men sådan bliver det næppe. Det indeholder sandsynligvis kun SE 2007 og måske OOT.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Kunne være fedt, men det bliver godt nok dyrt, hvis alle fire udgaver skulle være med :-o men tror du har ret, at det nok kun kommer til at være SE 2007, men man kan selvfølgelig også håbe at OOT kommer med :wink:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Hvis det stod til mig, så ville boxen indeholde OOT, SE 1997, SE 2004 og SE 2007, men sådan bliver det næppe. Det indeholder sandsynligvis kun SE 2007 og måske OOT.

er enig med dig Natas, så er der en version for hver smag, det kan godt ske den ville blive dyr men den er pengene værd.
Darth Pingu Awakens

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Helt enig, hvis det virkelig skal være den ultimative boks, så SKAL den indeholde alle versioner af filmene.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, skidt med, hvis det blev dyrt - for med denne boks, ville vi jo så få alt i en pakke :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Fritte

• Gæst
OOT???

Fritte mener ikke selv, at det er skrammel. Han mener, det er hvad Lucas mener om OOT.

Han skriver jo også, "OOT all the way, baby!". ;)¨

Og OOT er, som Mara Jade siger, de originale film helt uændret. :-)

Lige præcis. ;)

Fritte

• Gæst
Helt enig, hvis det virkelig skal være den ultimative boks, så SKAL den indeholde alle versioner af filmene.

Man kunne også forestille sig at boksen bliver kaldt The Definitive Edition. Således vil Lucas inkludere filmene i det han ser som sine definitive udgaver. Jeg tror dog ikke mere på det begreb. ;)

Jeg håber Yoda Exile Scene bliver reintegreret i Episode III :-D

Drømmer I andre om nogle ændringer i de 6 film?
Senest Redigeret: 27-08-2006, 17:04:13 af Fritte

Jedi Knight of Den

• Gæst
Jeg kunne også helt vildt tænke mig, at se mere i 'Yoda Exile Scene'
Jeg håber, der kommer OOT og de nyeste redigeret scener

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...

Man kunne også forestille sig at boksen bliver kaldt The Definitive Edition. Således vil Lucas inkludere filmene i det han ser som sine definitive udgaver. Jeg tror dog ikke mere på det begreb. ;)

Nu var det ikke fordi jeg vil kalde den "Ultimative", men simpelthen fordi jeg håbede, at det vil blive den ultimative boks.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment