skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

STAR WARS SAGA - KOMPLET DVD BOX PÅ VEJ - 2007

(Læst 13492 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Fritte

• Gæst
Så er det BEKRÆFTET fra forhandlernes side. Der udkommer en ultimativ DVD-box i 2007. Nye udgivelser af filmene og endnu mere spændende bonus materiale, heriblandt slettede scener... det hele er på vej! :-o

Det skal siges at The Digital Bits er yderst, yderst velinformerede, så dette er helt sikkert den ægte vare. ;)

Also today... a follow-up on something we've been telling you to expect for quite while now. 2007, as you may well be aware, is the 30th anniversary of the original Star Wars' debut in theaters. You'd have to be stupid not to know that Lucasfilm is going to have big DVD release plans with which to celebrate the anniversary, and we've been telling you that was the case for many months now. Indeed, during our last visit to the Ranch for the DVD release of Episode III, producer Rick McCallum confirmed that a box set of all six films was going to happen eventually, and animation director Rob Coleman even let it slip that the puppet Yoda from Episode I had already been replaced with a new CG Yoda to match Episodes II & III  for the "future" release. T-Bone over at Star Wars Universe recently speculated about this box set, and we've been quietly checking in with our industry sources on it as well. Well, we've confirmed it: There IS a big, ultimate, 6-film Star Wars  anniversary DVD box set planned for 2007. There will be more changes to the films, and there will be LOTS of new, never-before-seen special features - all the good stuff that was held back by Lucasfilm from the original Trilogy  DVD release a few years ago. Think deleted scenes and more. We don't know if good, genuinely-REMASTERED versions of the original theatrical editions of the films will be included or not (though how you could call the set "ultimate" without them, we don't know). We don't expect high-definition versions yet, as those formats are just too new. We don't have ANY other details for you yet, so please don't ask. But as you consider whether or not to purchase the "limited edition" DVDs due on 9/12... we thought you should know that more IS absolutely on the way next year. 'Nuff said for now.

As always, please keep in mind that titles discussed here are tentative and are subject to change until officially announced by the studios.

Stay tuned...

Kilde: Digital Bits

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
YES!! hvor er det bare godt at høre, at alle filmene kommer i en DVD-box, det var jo hvad vi håbede på :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Fritte

• Gæst
Jeg håber de udkommer i et Darth Vader hovede :-D

Jedi Knight of Den

• Gæst
Endelig!!
Fedt, og kanon at høre!
Jeg har triologi-boxen, men skal selvfølgeelig have den også :wink: 8-)

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
jeg skal nok også have den men det er nu nok de slettede scener der trækker
filmene har jeg jo(de fleste 2 af)

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, jo jo, jeg køber den jo nok...men er faktisk lidt træt af det. Nu kommer OT på dvd, og dem er jeg jo nødt til at have. Så kommer denne boks, som så byder på ENDNU flere ændringer. Well...who says I want that? :P
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Your interest in SW says you want them :-D og jeg tror Mundi snart springer på dig og får dig overtalt :lol:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, jeg siger jo også, at jeg nok køber dem. Jeg er bare træt af, at de først udgiver OT nu, og så udgiver den der boks næste år, uden at kunne sige, om jeg kan vente med mit køb til næste år.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Så venter vi bare på en box med PT og alle tre udgaver af OT (original ed., special ed. og DVD ed.), og mon ikke også den kommer på et tidspunkt.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Puh :| det er mange penge der vil gå til alle de udgaver :|

Fritte

• Gæst
Mere information her:

http://www.starwarz.com/tbone/index.php?categoryid=16&p2_articleid=846

Der udkommer også en ny soundtrack collection.

Fritte

• Gæst
En fugl har kvidret, at det er kommet på bordet (som et forslag), at udgivelsen udkommer i et Stormtrooper-hovede. :-o

Dette kommer fra en velinformeret kilde, men det er kun dukket op som forslag, da det kræver umenneskelig mange ressourcer og "loop-holes", før man kan lancere et så ambisiøst projekt.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Hm, jeg hopper ikke op og ned, før jeg hører noget konkret :)

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det kunne være sejt hvis den kom i et Stormtrooper hoved, men, lige som Mara, hopper jeg heller ikke op og ned, før det er blevet bekræftet :-)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg vil ikke have et stormtrooperhoved. De hedder først stormtroopers i OT indtil da hedder de battledroids og clonetroopers.
I øvrigt er de mindre karakterer i sagaens sammenhæng.

Jeg vil ikke engang have dem i en R2-D2 selv om det er den eneste forholdsvist uændrede karakter i hele sagaen.

Der er ganske vist også Yoda, men han er fuldt organisk (ok han skal forestille at være fuldt organisk) og jeg vil ikke ploppe hovedet af Yoda for at få mine DVD'er.

Jeg vil have en VADER-hjelm, hvor man kan komme til DVD'erne ved at fjerne domen.
I øvrigt har Lucas selv sagt, at Anakin/Vader er hovedpersonen i sagaen, så hvorfor ikke give os et Vaderhoved?!

OK, hvis der kommer en stormtrooperboks, så køber jeg den da, men det bør ikke være en stormtrooperboks. :|

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment