skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

NyT Starwars Rollespil

(Læst 9788 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

DartH CaiN

• Gæst
hej allesammen en af mine venner og jeg er igang med at lave et starwars rollespil og så ville vi gerne have lidt flere med men det skal lige bemærkes at det er ikke skumgummi våben der vil blive brugt de sværd fra BR men det kommer til at foregå i Romalt lige i nærheden af Randers men hvis i er interesserede så send mig bare en mail!!! snappy456@hotmail.com

>DartH CaiN  :twisted:

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
er de din ven somhar lavet det andet indlæg
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

DartH CaiN

• Gæst
nej det var også mig men jeg er ny her på siden og så trykkede jeg forkert desværre og undskyld hvis det har været til ulejlighed

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
nejnej det er bare du kunen da bare skrive oveni den du har lavet

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi

<Roleplayer>

DartH CaiN

• Gæst
D vidste jeg ikk

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
det er da ok jeg lavede også den fejl da jeg var ny her på dette forum

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi

<Roleplayer>

lordzaul

• Gæst
hvis i være med til rollespil sammen med cain og mig så kontakt os på vores emails eller herinde

:twisted: bettejev@hotmail.com er min
  :evil:  snappy456@hotmail.com  er cains

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
men hvordan har i tænkt jer man kunne lave det?

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi

<Roleplayer>

lordzaul

• Gæst
vi gør bare det at vi køber nogle lyssværd og så slåser vi mod hianden (jedi vs sith) og det er på samme måde som andre rollespil bar et starwars  rollespil.

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
ok men er det dem fra BR eller dem som er de pæne af de der som der er

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi

<Roleplayer>

lordzaul

• Gæst
ja det er dem fra br og de er gode nok til at kæmpe med man skal bare atpe lidt gaffa tape på der hvor klingen starter for eller ryger den af når man slåsser og det er mega træels når de gør det så brug gaffa tape(sort)

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Rettelse: De såkaldte "lyssværd" fra BR hedder Cyperswords. Lyssværd er vist nok patenteret mener jeg ;)

Anyway, når i putter gaffatape på så husk det yderste led (ja og de andre) det falder nemlig også MEGET let af.

Mht rollespillet, bliver det rollespil eller bliver det, se jeg har et lyssværd og løber forvildet rundt i en skov?

jeg er selv fra Sjælland så jeg melder mig ikke, men det kunne da være meget sjovt at vide. Du kan evt. benytte andre fora til at få fat i folk. Både http://www.star-wars.dk og http://www.jeditemple.dk har et dansk board. Et par på jeditemple er fra Jylland ved jeg.

Ganner Rhysode

• Gæst
Citat fra: Darsha
Rettelse: De såkaldte "lyssværd" fra BR hedder Cyperswords. Lyssværd er vist nok patenteret mener jeg ;)

Hmmm.... så mange rettelser vi modtager.... Starwars hedder da også Star Wars, det er da der ingen der tænker på. Kald dem dog bare lyssværd hvis de vil, det ER jo lyssværd (sværd med lys i). Vores opfattelse af Lyssværd, er den forkludrede danske oversættelse af Lightsaber=lyssabel, som nogle Eu oversættere har fattet.

Eraziaz

• Gæst
Ok, lad os lige få det lidt på det rene... Selv er jeg en del af denne kommende forenings bestyrelse.

Hvor forgår dette?
Alt dette vil blive afholdt i Romalts "rundeskov". Romalt er en forstad for Randers. (et point out til de mindre forstående)

Hvornår vil det så blive afholdt?
Hvornår er ikke til at vide endnu, først vil vi sikre os folk viser intreresse for dette, og at det bliver muligt at bruge skoven.

Hvordan kommer jeg med?
Som er står skrevet øverst, skriv til de to mails eller min hvis i finder det som noget for jer.

Er det så bare ren og skær "se mig jeg har et plastik-sværd til 30kr, jeg er uovervindelig", eller vil der også være rollespil?
Dette er rollespil, IKKE slåskamp! Selvfølgelig vil der opstå kampe, men dette er rollespil og ikke udelukkende kamp med sværd.

Hvordan vil I så lave blasters?
Det bliver der stadig tænkt over, der er få forslag, men det viser sig dog for dyrt, dog kæmper v i stadig på en løsning... hvis folk har et forslag udover at alle folk skal rende rundt med lovlige fullface masker og skyde med hardball, så håber vi at I vil skrive jeres forslag til os.

Kommer det så til at koste noget?
Ikke forløbig, da vi kun gøre dette for at hygge os og opleve noget anderledes koster dette ikke noget. Vi har også skoven frit, uden betaling... Derfor ingen penge forløbig tak!

Jeg har stadig spørgsmål, er det iorden jeg skriver dem, og hvem skal jeg skrive til?
Skriv endelig løs hvis I har noget at spørge om. Forslag tages også imod. Skriv enten her i denne Thread, eller send os en mail.

I snakker om en film, hvad er det for noget?
Som det er sagt vil vi lave en film. Det er dog ikke til at vide om det bliver en lille intro for rollespillet, eller en hel film. Men det bliver til noget... Håber vi

Kan jeg på nogen måde hjælpe - Roller, kostume design, 3d modellering osv.?
Vi har faktisk brug for jeres hjælp. Foreløbig har vi to folk at skabe 3d, men vi mangler stadig folk til den salgs- og de mange andre ting. Hvis folk har nogle idéer til kostumer, roller, handling el. så skriv venligts. Hvis du/I også er efter en rolle i filmen, så sig endelig til og vi vil PM dig.

Det var vidst det hele indtil videre, håber det hjalp lidt.

/Stig

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
ja men der er mange som bor i KBH og derfor ikke kan komme som mig :cry:  men ville gerne det kan jo være jeg en dag kommer fordi 8)

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi

<Roleplayer>