skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvor mange Jeditrainerer kan man have?

(Læst 5680 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
spoiler!!!

nej, vergeres tårer ER tårer. hun græder ned i en flaske, og giver den til Han, og siger han skal give den til Mara. da hun drikker det bliver hendes sygdom drevet væk.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Nu forstår jeg

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Global Moderator
spoiler!

hun kan ændre strukturen i hendes tårer, så de kan helbrede alle mulige ting, få sår til at hele, lindre smerte eller lave dem om til gift, hvis hun vil. det er en egenskab, der ligger til hendes races hunner.

det er lettere at forstå når man har læst NJO.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Nej, jeg forstår udmærket. Det lyder vildt spændende.

Leia Skywalker

• Global Moderator
ja, det er ret interessant. jeg mener det er i Traitor og Destinys Way der bliver forklaret noget om det.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften

Leia Skywalker

• Global Moderator
det var da så lidt.  :D

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Citat fra: JediLearner
Jaina, jeg sagde at i KoTOR bliver Dantooine(så vidt jeg husker altså) altså destrueret. Hvordan f....... eksisterer den så 4000 år efter?

Du er virkelig gal på den.. Den her gang JediLearner. Dantooine blev ihvertifald ikke destrueret. Du referere nok til at have fået besked om at Jedi Templet er blevet ødelagt af Darth Malak. Og at man derefter ikke kan rejse til Dantooine. Det var kun Templet der blev ødelagt og selvfølgelig nogle andre bygninger. Selve planten er skam i god form. Selvom der er sket nogle miljø og klimaændringer.

Wookiee

• Gæst
Som andre har udpointeret, saa faar vi fakisk svaret i EPII (dvs. vi behoever ikke kigge paa EU): nemlig, at Yoda traener alle det smaa unger - om ikke andet saa i lyssvaerdkamp (saa pa den vis har han vaeret alle jediers mester i en 700-800 aars tid).

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: Wookiee
Som andre har udpointeret, saa faar vi fakisk svaret i EPII (dvs. vi behoever ikke kigge paa EU): nemlig, at Yoda traener alle det smaa unger - om ikke andet saa i lyssvaerdkamp (saa pa den vis har han vaeret alle jediers mester i en 700-800 aars tid).

Ja, men tror nu at det kun er 500-600 års tid... Han skulle jo lige nå at blive mester og højt respekteret...

Men det svarer jo som sagt på det med Obi-Wans optræning...
"Do or do not - There is no try"