skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ayla's små kreationer, take two!

(Læst 5362 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ayla_Rankin

• Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
Posten er fjernet af personlige grunde.
Senest Redigeret: 13-10-2007, 10:09:13 af Ayla_Rankin

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, men jeg vil endnu engang tillade mig at sige Thumbs up! De er virkelig flotte, og er helt vild med din Elverfolket pige. Hun er simpelthen genial!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Ville også sige, virkelig godt arbejde igen, Ayla :wink:

Ærgeligt den anden tråd blev slettet, men godt du fik oprettet en ny :wink:

Hvad med den du tegnede her i weekenden, den er da også værd at vise frem :-D

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, men det kan hun ikke så godt - så skal jeg i hvert fald scanne den, og sende den til hende, for mener da bestemt den blev her hos mig :)

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Som jeg skrev tidligere, er dette rigtigt gode tegninger Ayla, ser frem til at se mere fra din side.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Ayla_Rankin

• Jedi Ridder
Mange tak for de positive kommentarer (igen  :wink:).

De varmer skam.

Og bare rolig Wulff, der kommer mere, har stadig nogle gamle ting liggende, som jeg kan lægge ud.
Men hvornår der kommer helt, helt nyt, er en anden sag, da jeg ikke tegner så tit igen (og det faktum at min tegne-muse synes at være væk i længere tid af gangen).

Mara, det kan godt være at elverfolk pigen er genial, men jeg tegner aldrig den slags hår igen, for det var kun lige at min hånd overlevede det.  :wink:

Og ja, den tegning som jeg fiflede med i weekenden, tog jeg ikke med mig, men gav den faktisk til Mara.
(Hun så ud som om hun ikke ville have noget imod at få den i alt fald). Så skal den op, må Mara i gang med den der scanner, som vist har tendens til at give hende problemer ind imellem eller hvordan var det?

Nu ved jeg godt af de fire af mine 'egne' tegninger som jeg har lagt ud, ikke ligefrem bekræfter hvad jeg nu siger, men alt efter hvad jeg lægger ud de næste gange, så vil i nok få flere tegninger at se, hvor det er profil tegning. For jeg er langt fra stærk til at tegne 'frontalt', langt de fleste af mine tegninger er 'profil-tegninger', for det er hvad jeg gør bedst og derfor nok føler mig mest tryg ved.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Nej, Mara var overhovedet ikke ked af, at få den tegning, tværtimod :D Og jo jo, jeg skal nok prøve at lege med scanneren. Engang ;)

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
Kanon fede tegninger. de er virklig flotte.  :-D keep it up
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

Ayla_Rankin

• Jedi Ridder
Posten er fjernet af personlige grunde.
Senest Redigeret: 13-10-2007, 10:09:46 af Ayla_Rankin

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Wow - man kan i hvert fald godt se, at du har udviklet din stil på de år fra den hætteklædte, og så til de nyere ting :) Og det er jo bare dejligt :)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Wow, jeg bliver mere og mere imponeret af din tegnestil, Ayla :-) det er virkelig flot arbejde :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
tør man næsten skrive her igen, det kan jo ske min computer tager over en gang til og sletter  :-o :wink:

Ej jeg har sagt det før og siger det igen Ayla, du tegner kanont flot. Jeg er især vild imponeret over den måde du kan tegne hår på så det ligner, det synes jeg nemlig er lidt svært så det ser naturligt ud men det klarer du rigtig godt.

Man kan tydeligt se du lægger rigtig meget arbejde og tid i dine tegninger og det synes jeg er rigtig fedt :)

Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
ja, Ayla, du tegner virkelig flot. meget bedre end jeg selv gør. men det så du jo et eksemple på sidste weekend hos Mara...  :wink: jeg skal også ha' kastet mig ud i en scanner ting(  :-o ), men tror jeg venter til min bror er i nærheden til at hjæle mig, inden jeg gør noget dumt...  :roll:

men utroligt flot! Thumps up for that!   :mrgreen: fortsæt endelig det gode arbejde.  :-D

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Ayla_Rankin

• Jedi Ridder
ja, Ayla, du tegner virkelig flot. meget bedre end jeg selv gør. men det så du jo et eksemple på sidste weekend hos Mara...  :wink: jeg skal også ha' kastet mig ud i en scanner ting(  :-o ), men tror jeg venter til min bror er i nærheden til at hjæle mig, inden jeg gør noget dumt...  :roll:

men utroligt flot! Thumps up for that!   :mrgreen: fortsæt endelig det gode arbejde.  :-D

Jeg vil meget gerne erklære mig uenig i din holdning om at jeg tegner bedre end du gør!

Stilen er forskellig, enig. Men nej, jeg er squ ikke bedre end dig, for du kan tegne realistisk og er ikke begrænset til ansigter, sådan som jeg er det.

Jeg vil slet ikke diskutere hvem der er bedst, for vi tegner squ alle forskelligt, har hver vores stil og ting som vi er bedre til at tegne, samt ting som vi ikke er nær så gode til at få ned på papiret.
Så du kan lige vove på at undervurdere dig selv sådan igen.... og det gælder faktisk alle herinde, som nyder at tegne. Undervuder aldrig hvad i kan!
Ligesom de fleste synes om dem selv, synes jeg absolut også at mine egne evner kunne være bedre og jeg har da tegnere som jeg ser op til, hvis evner jeg længes efter at have.
Så vi er squ mere eller mindre alle i samme båd.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
 :-o uh, jeg havde ikke regnet med en diskussion kom ud af det svar. men tak for de søde ord, Ayla.  :wink:
jeg tegner som regel kun efter andre ting, men har dog et billede i hovedet som nægter at forsvinde.  :-( aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.

min bror må godt snart komme... :roll:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"