skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ayla's fanart-tråd.... væk?

(Læst 2932 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ayla_Rankin

• Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
Hej.
Kan godt være det er mig eller min computer som er mærkelige.

Jeg havde i dette underforum en tråd 'Ayla's små kreationer' hvor jeg viste min fanart.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor jeg ikke kan se den mere?
Er den blevet slettet? (bevist eller ved uheld)
Eller er det min computer som ikke vil vise den (hvis det er tilfældet, når en computer wizard gerne forklare mig hvordan pokker det går til).

Bare en lille strå-tanke, for jeg synes jeg mangler en tråd....

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Vi tror nok den er blevet slettet (Wulff og jeg, som har snakket om det), men vi er ikke sikre på hvorfor, hvordan og af hvem. Desværre. Er meget ked af det, for den slags burde ikke kunne ske. Men da der ingen redaktører er, som har meldt sig som den, der er kommet til det, er det svært at finde ud af præcis, hvad der er sket - måske en fejl i softwaren?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg er heller ikke klar over hvad, der egentligt er sket, opdagede i morges, at den tråd var væk. Hvis en redaktør eller admin er kommet til at slette den ved en fejl, vil jeg håbe at han skriver en pb til Ayla og giver os andre i redaktørgruppen besked om det.

Du er velkommen til at lægge dine fine tegninger ind igen Ayla.

Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
kan bare ik se hvordan man er kommet til og slette den fordi at hvis man ville rediger i et indlæg ligger slet knappen lange væk fra rediger  :|

jeg håber du stadig vil lægge tegninger ind Ayla og den som har gjort det lige gir lyd fra sig så vi kan få styr på det :)
Darth Pingu Awakens

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Undskyld.... men, jeg tror også min tråd er forsvundet... :| Jeg kan ikke finde den på fanart boardet... (Fortæl mig, hvis jeg har overset noget...)
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Argh! Dette bliver mere og mere mystisk. Det lader til, at det ikke er en redaktør - en gang, jo jo, vi kan alle begår fejl, men at komme til at slette tråde i det samme forum to gange, lyder lidt usandsynligt! Vil straks kontakte Obi!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hvis vi havde været i December måned ville jeg ha påstået at der er Nisser på spil men det kan vidst ikke være sagen når vi kun er i August  :-o

men det ser rigtig nok temmelig mystisk ud det her  :? :?

gad vide om det på en eller anden måde er en forrum software eller hvad sker der lige siden de to tråde pludselig bare er væk  :?
Darth Pingu Awakens

Ayla_Rankin

• Jedi Ridder
Ja dette her er godt nok mærkeligt.
Skywalkers helt eget cyberspace-mysterium, de forsvundne fanart tråde.

Er ked af du, Luminara har oplevet samme kedelige ting som jeg selv. Men der er jo ikke meget andet at gøre, end at lægge dem op igen i en ny fanart tråd og så ellers finde en kæp og jage 'the hound of cyberspace' væk, hvis den nærmer sig i den tro den kan æde vores tråde igen. ^_~

Som min moster ville sige: 'Ta det som en oplevelse.' eller noget, siger jeg så.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, desværre - der er vist ikke andet at gøre, end at lave tråden igen - beklager.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg fik en pb om jeg på en eller anden besynderlig måde havde slettet dem og jeg forstår bare ikke hvordan overhovedet men er ked ag jeg kom til det, selvom jeg er totalt blank.

jeg kan ik huske jeg har trykket på slet og er helt sikker på jeg ik har gjort det men ja det må jeg jo åbentbart ha gjort men hvordan ved jeg ikke  :? :? :?

Sorry freinds it wont happen again.
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
uh, skræmmende historie.  :-o tør man lægge fa ind? håber ikke det sker igen; det er da trælst for folk, når deres tråde bliver slettet, selvom det er et uheld.  :-(

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Da dette mysterium nu er opklaret, er der ingen grund til at holde denne tråd åben.

Ayla har jo oprettet en ny tråd og Luminara er selvfølgelig velkommen til at gøre det samme.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.