skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Galaxies køretøjer, rumskibe.

(Læst 20566 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
Yes sir! ;-)

Er der nogen, der ved, om den officielle SWG homepage har et komplet katalog over landfartoejer (a la det de har over rumfartoejer)?

joko

• Gæst
Gode links, der. Jeg smider lige et link til kataloget over rumskibe ind.... det goer maaske ting lidt nemmere og overskuelige.

http://starwarsgalaxies.station.sony.com/en_US/players/content.vm?id=66865&resource=features
er den komplet med alle fly

Vincent76

• Gæst
Gode links, der. Jeg smider lige et link til kataloget over rumskibe ind.... det goer maaske ting lidt nemmere og overskuelige.

http://starwarsgalaxies.station.sony.com/en_US/players/content.vm?id=66865&resource=features
er den komplet med alle fly

Jep, der er alle flyene dér.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Det er de så alligevel ik helt, jeg synes der mangler nogen, mener jeg har set andre som ik er her men ved ik hvad de hedder.
Darth Pingu Awakens

Vincent76

• Gæst
Jo, det er de så.

Nogle af tegningerne dækker over både "standard" og "heavy" udgaven. Og nogle af tegningerne kan variere i design - men i bund og grund er det de samme fly, med samme specifikationer.

På forsiden mangler Advanced X-wing samt Imperiel Guard TIE Interceptor, men de er dækket i undermenuen (klik billedet for Interceptor (all) og X-wing (all) og de dukker frem).

Wookiee

• Gæst
Hey, er der nogen, der kender et hjemmeside, hvor man kan se eksempler på alle texture patterns?

nicolaj95

• Gæst
er der nogen der ved hvordan man får en yt-1300

Nova

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • When you're Yoda, nothing can stop ya

Så vidt jeg husker da jeg blev Master Freelance Pilot.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Vincent76

• Gæst

Så vidt jeg husker da jeg blev Master Freelance Pilot.

YT-1300 købes som andre fly af en Shipwright (en anden spiller).