skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Generel Information Omkring Rollespillet

(Læst 10118 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Så er der nyt igen :)

Som de kløgtige kan se, er der dukket en ny planet op. Dette skyldes, at vi skal til at have gang i Kashyyyk delen. Det er blevet udsat lidt (lovede Wookiee at noget ville være sket i går) men jeg havde misset, at mine to jedielever var til syweekend :)

Tianara er nu i gang med at snakke med et par elever om at lette rumpen og komme afsted, og jeg har aftalt med Wookiee, at han står for at styre Wookiee NPCs (da han er eneste Wookiee i spil)

Derfor syntes jeg vi skulle have en hel planet at lege med. Enjoy :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Så vil jeg godt lige slå på tromme for den tid, vi skriver i. Langt de fleste af os bruger 3. person nutid - og det ville bare være så skønherligt, hvis vi alle blev enige om, at det er sådan vi gør :)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg vil godt lige igen nævne den der med tiden. Nutid, 3. person, så er I rare :)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Så, boardet skulle være fundet frem igen, men I skal dog ikke forvente de store kreative krumspring endnu. Jeg er stadig en smule medtaget :)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ok folkens, NPCs.

For det første:

At sende mig en besked med "jeg skal bruge...." er noget, jeg ikke kan fordrage. Det er ligesom "jeg har ret til". Nej, du har ikke. Man kan sende en besked, og sige "jeg kunne godt tænke mig sådan og sådan, jeg har den her idé med det, vil du ikke hjælpe mig?" Det kommer man altså meget længere med i min verden.
Desuden, at sende beskeden med den grund, at man lige ville lade mig det vide, før tråden bliver lavet, og dernæst lave tråden 3 minutter senere, før jeg kan sige hverken buh eller bæh, det dutter heller ikke rigtigt. Så er det næsten ligegyldigt med beskeden, jo.

Så, Bloody, alle de der NPCs på dit skib, gav jeg dig lov til at lege med så mange mennesker? Jeg erindrer, jeg sagde, at jeg gerne ville snakke om det hen af vejen, synes jeg.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Så, mine damer og herrer, der er sket noget stort. En spiller har fået godkendt en karakter. "Jaja" tænker I "Det er da ikke noget nyt"

Men jo, for denne spiller er Aayla.

Hun har fra i aften/nat/dag tilladelse til at spille to karakterer. Den ekstra karakter skal ses som en belønning for godt rollespil :)

Tillykke ;)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, så er der endnu en heldig spiller iblandt os. Palpatine har vundet i det store "du må få en ekstra karakter" lotteri, og hendes nye karakter ligger nu til skue for jer alle :) Vi glæder os til at få ham i spil :)

Og så låser jeg i øvrigt lige dette emne op...Kan ikke lige hitte ud af, hvorfor det er blevet låst...:roll: Selvom der ikke skal snakkes vildt eller stilles oceaner af spørgsmål her, så behøver det vist ikke være låst :)