skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Predator´s Fanart

(Læst 42873 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jeg har lånt 5 bøger omkring at tegne. Der er billeder og beskrivelser af hvordan man tegner mennesker, deres muskler og alle de ting og så er der noget om hvordan man bygger et ansigt op trin for trin og hvordan man så får det til og ligne mere.

nogen af bøgerne forteller også hvilken blyant der er bedst til hvad og at grafit penne er rigtig gode og så videre så jeg tror det blir ret spændene læsning de kommende dage og jeg glæder mig til og fremvise noget af det jeg har fået tegnet :)
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg lånte også i sin tid rigtig mange bøger om at tegne - om jeg blev bedre af det, det ved jeg ikke, men jeg havde det i hvert fald sjovt med det :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det er jo også det vigtigste, man skal have det sjovt når man tegner :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
helt sikkert Jaina men jeg er bare over hovedet ik tilfreds med min tegne stil og vil til og forbedre den.

Jeg har studeret nogen bøger idag og fulgt dem og de råd der er i dem, tips og sådan og her er den aller førreste tegning af mange sikkert med min nye tegne stil.

Jeg har valgt Padme fra Episode III på Mustafar.

Her er billedet jeg har tegnet tegningen efter, fra bogen Star Wars sithfyrsternes hævn universet.

og her er billedet som jeg fik tegnet. Desværre synes jeg hun ser lidt for manga agtig ud men er ret tilfreds da det som sagt er min førreste tegning i min nye stil. men kik selv og se hvad i synes.

Der er den. Den ser lidt anderledes ud i virkeligheden da den er tegnet med blød blyant og scanneren ikke helt kan gengive alle detaljerne. men håber i kan li mit førreste forsøg på og blive bedre :)

Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er flot tegnet, Pingu. Øjnene er måske lidt for store, men ellers er den flot :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Fint første forsøg - tror helt sikkert du nok skal blive god :) Jeg tror du skal passe på munden - det er som om hendes hage er blevet lidt for stor, fordi munden er for langt oppe, hvis du kan følge mig :)
Kan godt lide håret - opsat hår er noget af det, jeg altid har svært ved :)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jo mere jeg ser på hende ligner hun en fra Clone Wars tegnefilmene hehe og det ved jeg ik er godt eller skidt  :-D

men jep kan godt følge dig Mara :) og især efter   du skriver det og jeg kigger på billedet.
Darth Pingu Awakens

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Så kommer der lidt flere Star Wars billeder jeg har tegnet.

Anakin Episode III

Obi-Wan Kenobi Episode III. Ham er jeg ikke helt tilfreds med da hans hoved er for pæreformet synes jeg.

Darth Maul.

Detter er for dem der kender Monkey Island spillet, The Curse of Monkey Island, lavet af Lucas Arts :) Denne person er Zombie piraten LeChuck

Denne bil er fra adskellige Disney film som jeg synes er rigtig gode. De hedder Herbie og således gør bilen. Den sorte underlige streg foran er fordi papiret var lidt foldet :)

Dette Billed er af en Amrikansk racerbil og et motorløb kaldet Nascar som køres i usa og jeg synes er utrolig fed.

De sidste to billeder er nogen jeg har tegnet for længe siden men de skulle lige med :) og til sidst men ikke mindst kommer han lige igen nemlig DOLPH i almindelig udseende hehe

Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Kan især godt lide din anden bil - den er bare flot! :)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Jeg kan virkelig godt lide din nye tegnestil.. Der er en smule karikatur over den.. Synes det er herligt at se en alternativ version af figurerne..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker :)

Det er meningen jeg skal lære (hvis jeg kan) og tegne så det tydeligt ligner den person jeg vil tegne men der er lang vej endnu, se bare Obi med pære hovedet :( det gik lidt galt synes jeg.

Men takker begge to :) jeg har fået tegne lysten helt tilbage igen og tegner rigtig meget for tiden, dog er det ik meget jeg beholder må jeg indrømme da jeg er yderst selvkritisk
Darth Pingu Awakens

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Lovede dig jo at tjekke dine nye tegnniger idag Pingu, og jeg holder skam hvad jeg lover.  :-)

Vil da også lige smide et par bevingede ord. Synes både dine biler og ansigterne er gode, Dolph er jo ved at blive ren rutine for dig, og Le Chuck behøver jeg ikke kommentere den er fed.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker Wulff :)

LeChuck er desværre ik i retro version men den kommer trust me for der er på en måde kun to rigtige Moneky Island spil og det er etteren og toeren da de to nye ik helt lever op til den gammel dags humor som de gamle havde :)
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Eh, bare lige så du ved det Pingu, Obis hoved ligner ikke en pære :lol:

Men det er rigtig flot tegnet. Kan især godt lide tegningen af Herbie :-D

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
Gode tegninger pingu :D:D

Mht. Lechuck så mener jeg at Monkey Island 3 stadig et rigtig spil på ene måde, det er først i 4'eren Humoren forsvinder...

Men Humoreren er der klart i 1,2 og 3