skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Predator´s Fanart

(Læst 43734 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Qui-Gina Jinn

• Clone 7 - hunkønsklonen af Qui-Gon Jinn og klonen med rygrad & den VenneVenlige Uddannelse
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
  • En Master + En Padawan = To Jedi Knights
Nej nej, Bloody, han synger da 'Er du dus med himlens stjerner og galaksens grønne træ'r...' ;) :P

Rigtig fine tegninger - Hippie er genial! :D

I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Sidder og får nogle rigtig sjove og dybt forstyrrende billeder i hovedet  :-D Luke Skywalker der vandrende afsted synger af fuld hals: "Er du dus med himlens fugle..."

Awesome!  :-D

for det ik skal være løgn sad jeg faktisk og tænkte nødagtig det samme da jeg skrev ideen omkring Morten Koch Vs Star Wars fan arten  LOL  :lol:

jeg forestiller mig så Obi Wan som Klinke Hans (Christian Arhoff)

Ben er også halv senil og tosset af og bo på Tatooine....lidt som Klinke Hans.

tænker på en sætning han siger i Flinte Sønnerne.......Mig ved i altid aldrig hvor i har....det siger vidst det hele, halv tosset LOL :D

og takker pænt Qui-Gina Jinn :)

kan kun sige at der er mere på vej af samme skuffe så følg med i Star Wars Morten blandingen her inde, kan love en ting og det er at det bliver rigtig dejlig skørt......lige som vi kan lide det  :lol: :lol:
Senest Redigeret: 29-06-2011, 01:10:31 af Ghost Rider
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Lol, Hippie! :lol: Åh, gud, det bringer minder frem. Genialt billede.

Og den mando er også fin. (Der er ganske rigtig farvesymbolik indblandet i deres farvevalg).

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker Lora, regner med jeg snart sætter mig ned igen og tegner lidt mere af samme skuffe, skal bare lige ha en ny ide.
Darth Pingu Awakens

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Sorry for dobbelt post men så er der nyt her fra.

For nogen år siden opfandt Bloody en fanfiction Caracter som hed Hippie the Hutt.

Der blev skrevet historier om denne Hutt, og lavet tegninger, men den stopper ikke der.

nu har den førreste Action figur set dagens lys, og her er den.

det er så vidt jeg ved er det den eneste action figur i verden af Hippie the hutt og jeg har den, det må da være unikt ikke sandt Wulff ;)

men her er den, håber i kan lide den :)

under opbygning.

Den færdige figur

Her kan man se størrelses forholdet til en Iphone.

Figuren er halv tung og ser bedre ud i virkeligheden end på billederne synes jeg.

Håber i synes om Hippie the hutt som action figur ^^

Darth Pingu Awakens

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Figuren er rigtig cool og det samme er tegningerne.

Ja den er bestemt unik, idet der jo kun findes den ene i hele verden af den. Kan godt lide fanmade ting og sager, det vidner om en vis apaiion, når man giver sig til at fremtsille den slags. 
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
takker rigtig pænt Wulff :)

og så mener jeg stadig Hippie the Hutt er den mest geniale fanfiction caracter nogen sinde lavet, han er da for cool hehe :D

så han fortjæner naturligvis og blive uddølig gjort som figur, og står nu i min film samling i mit glas skab :)
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Hvor er den dog herlig! :lol:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"