skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lord Palpatines Fanart (også ikke-SW-relateret)

(Læst 47034 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Chokomaden

• Padawan
  • **
  • *
  • Køn: Kvinde
Der er han jo, mestertyven! Ham der er ond ved den lille zeltron. Han ligner sådan en lille franskmand!  :-D
Det er sjovt, Aayla fandt ham inde på deviantart inden du doodlede ham. Eller en der lignede beskrivelsen vældig godt.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Hihi :-D Jussiac er jo faktisk baseret på mestertyven, Arpin Lusene fra Don Rosas Anders And-univers og Lord Vetanari fra Terry Pratchetts Discword-bøger (Det er ham, Aayla har fundet et billede af). Anden fun fact er, at en af Discwordbøgerne, 'Going Postal' er blevet filmatiseret, og her spilles Lord Vetanari af Charles Dance, som lige nu er aktuel i Game of Thrones som Tywin Lannister.

Så på en eller anden måde er der også gået lidt Tywin Lannister i den gode Jussiac

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Chokomaden

• Padawan
  • **
  • *
Ih hvor smart  :lol:

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
... Det med Tywin er sgu da også også fordi, han endte i tråd sammen med Lerra, og der blev hentydet lidt til nogle referencer til scenen mellem Arya og Tywin i GOT sæson 2... xD  Right?

("Ham, der er ond ved den lille zeltron." Lol, man kan godt se, hvor Chokos sympati ligger.)

- Jeg er helt vild med tegningen, Palpy! ;D Som altid har du ramt personligheden i din karakter rigtig godt, så den lyser ud af billedet. Jeg kan sagtens, efter alle disse år, genkende din streg, også selvom den er blevet sort og hvid for en bemærkning. ;-)
Jeg er især vild med hans hår. Det ser på en måde blødt ud.
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."