skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Rollespils forummet ?

(Læst 27318 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sirbie

• Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • For jeg headbanger stadig!
Hvis du mangler en mindre ullykke kan du jo bare spørge mig :wink:
No evil intergalactic invasion before tea!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Well, Mara skrev i en af de sidste poster, inden hun tog på ferie, at hun tilkaldte Mirijaa over intercom'en og afgjorde at Kaya ikke havde brug for nye forbindinger :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Mange tak. :-) Jeg har ladet Mirijaa sove lidt over sig, men hun skal nok forsøge at fange de andre.
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
Jeg tænkte på om man ikke kunne lave en form indholdsfortegnelse eller noget andet så man kunne se hvilken tråd man skal læse først og hvilke der kommer efter de andre, det vil gøre rollespilstråden meget mere overskuelig. Oversigten er primært til dem der ikke har en karakter men gerne vil følge med i rollespillene

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Uha, det ville blive svært. :-o Øh, det må Mara nok give dig et svar på, men tror det ikke. Lige pt er Coruscant det der ligger længst tilbage tidsmæssigt, så Senario, Bastion og Kashyyyk er ca. samtidig alt efter tråden... Home, sweet home er den nyeste...

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Ja, faktisk en god ide... men et stooooort arbejde  :-o

Er det fordi du gerne vil lave karakter??!!!  :-D :-D :-D :-D :-D

- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Lyn Me

• Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
hmm... det var nu også endnu dybere jeg mente... altså helt ned i trådene

jeg ved ik helt om du orstår hvad jeg mener, men jeg tror ikke at jeg kan forklare det bedre

Edit da jeg så at aayla havde posted:
jeg har længe gerne ville lave en karakter ( :-D det kommer sikkert senere  :-D ), men jeg tror ik at jeg har tid... og så kan jeg jo heller ik finde rundt i alle trådene!!  :-) :-D

Ny edit fordi jeg fandt ud af noget mere:
jeg tror faktisk ik det vil være så svært at lave sådan en liste hvis alle de personer der opretter en ny tråd lige skriver dato og hvad den er efterkommer af... og måske også hvem der er med
Senest Redigeret: 15-12-2007, 00:13:24 af Lyn Me

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
ÅÅh, du mener en oversigt over hvad der er sket? altså, jeg ved fra nogle af mine kilder, at sådan en er igang med at blive lavet på nuværende tidspunkt  8-) ved dog ikke hvor langt tid det tager at få den lavet.

Og skynd dig at lave karakter! hvis du har spørgsmål til nogle af tingene er du velkommen til at spørge een af os "eksperter" på området.  :-P
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Lyn Me

• Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
ja man det kan vel godt kalde det... en efterfølgerliste... men også gerne en handlings/resumé-liste

m.h.t min karakter så er jeg helt på bar bund... har ik fundet ud af ret meget. det læner sig ret tæt op ad ingenting  :-D

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det vil være dejligt hvis du fik en karakter, lyn me. Men det er en svær opgave at sætte os ud på. Desuden, din karakter behøver jo ikke at vide hvad der har foregået når vedkommende træder ind i spillet, eller det kommer an på hvad slags karakter du får. Men det er også sådan, at i overskriften af de fleste af trådene står der hvor de fortsætter fra så det burde også hjælpe dig på vej.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det tror jeg helt ærligt ikke kan lade sig gøre :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

thrawn

• Storadmiral T
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
hmm... det var nu også endnu dybere jeg mente... altså helt ned i trådene

jeg ved ik helt om du orstår hvad jeg mener, men jeg tror ikke at jeg kan forklare det bedre

Edit da jeg så at aayla havde posted:
jeg har længe gerne ville lave en karakter ( :-D det kommer sikkert senere  :-D ), men jeg tror ik at jeg har tid... og så kan jeg jo heller ik finde rundt i alle trådene!!  :-) :-D

Ny edit fordi jeg fandt ud af noget mere:
jeg tror faktisk ik det vil være så svært at lave sådan en liste hvis alle de personer der opretter en ny tråd lige skriver dato og hvad den er efterkommer af... og måske også hvem der er med

Egentligt behøver du ikke læse trådene. Når din karakter indtræder i spillet starter den med at opleve galaksen. Du vil kun skulle kunne huske hvad DIN karakter har foretaget sig for alt andet VED den ikke :-) Det er sjovt at læse trådenen igennem men du behøver ingen viden om de andre karakterer eller tråde for at komme igang.

Så der er ingen undskyldning :-D :wink: Bare se at komme igang med at skrive en karakter så du kan tage del i morskaben :-D