skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Luminaras small Star Wars stories

(Læst 12746 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
den var sjov.  :lol: dejlige små historier, Luminara.  :-D

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
He, he, he...

Så fik jeg tid til at læse den.. bare titlen er jo fængende!!!

Sjov, lille historie!! Kunne specielt lide the foul whatever-it-is....  :-D :-D

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Mange tak! :-D

Åh, forresten, hvis nogle af jer ikke har set det (undskyld Bloody, ikke for at være anmasende...), så består denne tråd faktisk af 4-5 små historier. Måske skulle jeg tage og ændre titlen... :wink:

Btw, så overvejer jeg at skrive et par til... Det er virkelig hyggeligt, og jeg håber stadig at der er nogle der har lyst til at adde deres små historier. :-)
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Darth Wizza

• Gæst
de er virkelig gode du burde seriøst overveje at skrive nogle flere. De er utrolig gode! :-D

thrawn

• Storadmiral T
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
Mange tak! :-D

Åh, forresten, hvis nogle af jer ikke har set det (undskyld Bloody, ikke for at være anmasende...), så består denne tråd faktisk af 4-5 små historier. Måske skulle jeg tage og ændre titlen... :wink:

Btw, så overvejer jeg at skrive et par til... Det er virkelig hyggeligt, og jeg håber stadig at der er nogle der har lyst til at adde deres små historier. :-)

jeg synes det er en god ide :-D
bare skriv nogle flere :lol: :wink: :wink:
altså når du kommer hjem
jeg tror også jeg vil skrive lidt men jeg kan ikke rigtigt komme igang

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
Så har jeg gnavet mig igennem flere af dine søde og spændende historier!!  :-D :-D Min favorit er dog historien med den filosofiske protokoldroide  :-D :-D
Han starter i ørkenen og ender i ørkenen.. surt show.. he he he...  :-D  :-P

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Luminara

• Jedi Mester
Hehe :-D Ja, det er hvad der kommer ud af at være lidt for filosofisk. :wink: Tro mig - den var sjov at skrive... :wink:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Heh, nu læste jeg lige den med Wicket - må sige jeg er imponeret af de små pelstotter, sådan at nedlægge en AT-AT - de må jo være enorme, sammenlignet med en ewok :D

Nu sagde du, at vi skulle sige, hvis der var nogle fejl - du skriver, at de skulle "sample food", men jeg er ikke helt sikker på, at man kan bruge sample i den forbindelse - eller også er det bare mit engelsk, der er rustent ;) Jeg studsede i hvert fald over den :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Luminara

• Jedi Mester
Nej, du har ret, det er "collect food". :wink:

Kunne være at jeg skulle løbe de engelske historier igennem for fejl, nu hvor jeg har forbedret mine engelskkundskaber...

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det ville da nok ikke være en helt dum idé - men jeg ved selv hvor frygteligt kedeligt det er at rette sine egne historier ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Det kan jeg godt tale med om. Betalæserer er så praktiske; man kan sætte andre til at rette ens fejl. :lol:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"