skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

ONLINERPG

(Læst 5462 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth lord

• Gæst
Hejsa velkommen til en af starwars jeg vil lige sige at jeg har lavet mit eget spil www.starwarsplay.proboards101.com
det ikke helt færdigt og det går efter at spillerne selv skal lave deres egne threads
Håber at i vil være med

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, play by post SW rollespil? det kan da godt være, at jeg vil kigge nærmere på det - men hvis jeg må komme med et forslag, så trænger du til nogle farveændringer - mine øjne har det i hvert fald ikke godt med den der MEGET blå farve :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Master Zao-Lux Elsharn

• Gæst
Jeg har også haft en, men havde simpelthen ikke tid til at drive den. Her er forslag til design.
http://starwarsdk.proboards24.com/index.cgi?
Det er et downloadet design btw og det er ikke så fedt, som det jeg havde før, så det vil jeg finde hvis det har interesse ?

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Noget mere behageligt for øjnene vil jeg sige :)

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Det var faktisk noget lignende det, vores Fan Fiction sektion en dag skulle udvide sig til med Post per Play.

For personligt synes jeg det kunne være fedt hvis Skywalker.dk kan kører sådan noget under sig.

(Nu lige for at kører hurtigt off-topic.. Som en ninja)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Det kunne faktisk være ret sejt, hvis Skywalker.dk havde en play by post sektion. Men det ville jo nok kræve en del arbejde.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Det ville det. Men det ville fremme rollespillet. Og vi ville kunne tiltrække egentlige SW rollespillere på forummet også :)~

Darth lord

• Gæst
Det ville det. Men det ville fremme rollespillet. Og vi ville kunne tiltrække egentlige SW rollespillere på forummet også :)~

Jeg vil lige fortælle jer at faktisk er www.starwarsplay.proboards101.com en gave fra mig til skywalker.dk der mangler faktisk noget arbejde men det er hurtigt gjort hvis i gider hjælpe mig   

Jeg har også haft en, men havde simpelthen ikke tid til at drive den. Her er forslag til design.
http://starwarsdk.proboards24.com/index.cgi?
Det er et downloadet design btw og det er ikke så fedt, som det jeg havde før, så det vil jeg finde hvis det har interesse ?

Jeg kunne måske godt tænke mig at overtage det for dig hvis du vil

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Det lyder jo meeeget interessant må man jo sige som stor tilhænger af RPG og SW. Og en hel sektion!! :-o Jeg ville da gerne donere en hjælpende hånd, hvis den kan bruges.

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Wookiee

• Gæst
Ganske fornem ide!!!!

Her er lige to ting i http://www.starwarsplay.proboards101.com/, der bør rettes, hvis der skal være sammenhæng mellem spillet og det kanoniske SW-univers:

1) Der står under Dagibah, at Rosh Penin er en død jedi, men i den kanoniske slutning på Jedi Academy, er han kun hårdt såret, men overlever. Måske du skulle skrive Qu Rahn eller Qui-Gon i stedet.
2) Valley of the Jedi ligger ikke på Korriban, men på Ruusan. Den valley, der ligger på Korriban er Valley of the Dark Lords.

Darth lord

• Gæst
tak fordi at du sagde det jeg vil straks rette det

Darth lord

• Gæst
Det lyder jo meeeget interessant må man jo sige som stor tilhænger af RPG og SW. Og en hel sektion!! :-o Jeg ville da gerne donere en hjælpende hånd, hvis den kan bruges.

Den kan bruges en hel del bare send mig en PM når du har lavet en bruger derinde så vil jeg straks give dig ranken som admin

jedi-maste-mikkel

• Gæst
nogle der kan hjælpe mig for jeg ve ik hva jeg skal  :cry: :cry: :cry:

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg er ikke helt sikker på, at det rent faktisk kører endnu jedi-maste-mikkel, men du må hellere sende en PB til Darth Lord, da det jo er ham, der har siden, så det er nok ham, der ved, hvad du skal gøre :)

Master_Yoda

• Jedi Ridder
En sektion med play by post RPG? Det ville da være kanont! :D