skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

arkade spil

(Læst 2456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

r2_d2_5

• Gæst
jeg har nu brugt regtig mange penge på et gammelt starwars arkedepil i den lokale spillehal. da de for et par uger siden fik det "nye" pod-racer spil skulle jeg prøve det, men jeg syntes det var kedeligt. :(

hvad synes i om starwars spillemaskiner, og om pod-racer maskinen :?:

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
jeg har ikke set nogen af dem :cry:
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Jeg prøvede Pod-racer maskinen i Tivoli, da jeg var på blå mandag. Det gik ikke ret godt for nu at sige det mildt (det var første gang jeg prøvede det), men jeg kunne da godt tænke mig at prøve det igen.

r2_d2_5

• Gæst
i den spille hal jegt kommer i er pod-racer maskinen den der er mest optaget. så det tyder på at den er god, men jeg kan ikke lide den. jeg er nok bare skør :)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Well selvom den her tråd er gammel vil jeg lige gi mit besyv da jeg lige så det handlede om pod racer spillet :)

Jeg har spillet det meget ude i en By der hedder Søndervig og som ligger ved Ringkøbing.

Jeg har førrestepladsen og har haft den i omkring 3 år der ude nu på Tatooine, det er meget syret og komme der ud og se man stadig ligger forrest og stadig har lavet den hurtigste omgang hehe meeen de førreste 1000 kroner er nok også røget i den hehe  :D
Darth Pingu Awakens

Master Lukas

• Gæst
jeg har aldrig prøvet de der podracermaskiner men jeg har set en der jeg engang skulle sejle til norge

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
Fedt Pingu  ER det dig som ligger der :P Jeg synes det var svært i starten (Havde også kun 20'er da jeg ikke tænkte over der var spille maskiner)