skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SW fanfilm -[IOP]- !!! (Update: 21/3) {AFLYST}

(Læst 63755 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Jeg må give dig ret, Master Morten. Der har desværre været alt, alt for lidt kommunikation på det sidste, og det gør det svært at komme nogen vejne. Få folk skriver i tråden eller svarer på det arrangement du har lagt op til. :-(
Jeg vil rigtig gerne prøve kræfter med fanfilm, men uden lidt mere engagement, så kan jeg ikke gøre ret meget mere end at lave skitser, og så trille tommelfingre.

Håber også selv at filmen kan få en ekstra change en dag, men så skal de folk, der engagerer sig også lægge noget i det.
Vil her med det samme godt sige, at jeg ved flere har gjort en indsat og jeg er glad for at se det arbejde folk har lagt i projektet for at det skulle lykkes. At det så ikke gør er så ærgeligt.

Hvem ved? Kan være folk faktisk pludselig alligevel har lavet deres egne kostumer, og så kan projektet måske komme op at stå igen.

Ellers må vi jo se om vi skal starte med et mindre ambitiøst projekt. :-P

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg er også ked af at høre at vi stopper projektet. Det vil være rigtig ærgeligt, nu hvor der er lagt så meget tid og arbejde i det, især fra din side, Morten.

Men jo, jeg kan godt se hvad du mener med, at engagementet skal være der. Det vil måske være en god ide at sætte den på standby for nu, men jeg håber da at projektet bliver genoplivet igen engang i fremtiden. Det her projekt vil da være ærgeligt at lade ligge for altid. Det er en god historie, designsene er fede og ideerne gode.

Som sagt, det vil være virkelig ærgeligt, hvis projektet stoppes, men it's your call, Morten. Håber bare du bestemmer dig for at genopleve det engang. Jeg vil i hvert fald gerne være med til den tid :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Du har klart gjort et stort stykke arbejde, Morten og lagt mange time i dette projekt. Jeg håber da, at filmen bliver til noget på et tidspunkt. Jeg har ikke været aktiv i tråden længe, men det skyldes primært, at det blev ændret ti en prequal og min karakter (Lord Kurana) derfor slet ikke skulle være med. Er stadig klar på rollen som Sith Lord når projektet bliver genoptaget engang.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.