skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SW fanfilm -[IOP]- !!! (Update: 21/3) {AFLYST}

(Læst 61735 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Master Morten

• Gæst
Version 3 af manuskriptet er nu klar til download.

Følgende er blevet lavet der i:
1.   Forbedret diverse dialoger over hele manuskriptet.
2.   Omdannet hele manuskriptet i klassisk stil, som rigtige manuskripter er skrevet som.
3.   Komiske scener tilføjet (Usynlighed(der er en replik taget fra en anden fanfilm, men den bliver der indtil der kommer noget bedre),    Problemløsninger?).
4.   Ændret scener, så JAYK og YURAN kæmper sammen mod stormtropperne ved tårnets fod.
5.   Ændret JAYK’s Laserpistols ”Aiming-module” til et modul der forstærker skuddene så meget, at de ikke kan deflekteres af alm. lyssværd.    Forestil dig, at man skyder kanoner mod fluer.
6.   Ændret KAYLIN’s laserpistol til to mindre lyssværd med 20-30 cm. lange lysblade (inspireret af brugen af 2 kodachi’s). Originalt er Kaylin ikke    force-sensitiv nok til at kunne bruge lyssværd som jedier gør, men har dog mestret disse lysblade til at kunne matches deres niveau (da    mindre lyssværd er nemmere at styre, plus dødbringende). Især ved hjælp af diverse moduler.
7.   Tilføjet ny scene, hvor der kommer en kort dialog over deres position, at de nu kæmper mod imperiet i stedet for at hjælpe dem.
8.   Ændret NOLAN til KA'LA

Senest Redigeret: 25-06-2006, 17:39:22 af Master Morten

joko

• Gæst
det lyder til at blive en fed film

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Hvor kan man så downloade den henne??
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Lienna....kommer der ikke snart nogle skitser? Jeg er så nysgerrig efter at se dine ideer til mit kostume :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Jo, jeg regner med at sende dem til Wulff imorgen når jeg nu alligevel skal ned og hente den pakke ;) Med guf i..

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Uh! Glæder mig! Meget :) Er de blevet gode? :)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Hmmm, computeren var ikke helt enig med mig i at jeg skulle poste den besked, så jeg prøver igen..

Ja jeg synes faktisk at de er blevet gode..

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
*dobbeltpost - sorry*

Så er skitserne sendt.. Wulff skulle gerne få dem ind ad døren i morgen..

Maras er jeg vild med, synes den er god (i hvert fald i mit hoved med farver og glimmer og alt det der)..

Min derimod er jeg stadig en smule utilfreds med, men det er nok mere selve skitsen end det jeg har i hovedet..

Meetle

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Min derimod er jeg stadig en smule utilfreds med, men det er nok mere selve skitsen end det jeg har i hovedet..

Hvad er du utilfreds med? Bliver lidt nysgerrig?  :wink:
If pollution grows! - Children won't!

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Den er designet lidt ala Mauls med busker og en type nederdel der kunne ligne hans dragt en smule.. Men jeg er ikke helt tilfreds med det, så jeg tegner videre.. Måske der kommer et andet design som jeg hellere vil bruge..

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Uh...farver og glimmer? Tihi, nu bliver jeg ret så nysgerrig :D

joko

• Gæst
Hvor kan man så downloade den henne??

downloade hvad

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Tror hun mener manuskriptet :)

joko

• Gæst
nåååå på side 1 aller øverst

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, men det var fordi Master Morten fortalte om en opdateret udgave af manus'et, og tror måske bare hun var usikker på, om det så var blevet rettet til det i post zero også :)