skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SW fanfilm -[IOP]- !!! (Update: 21/3) {AFLYST}

(Læst 62535 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Master Morten

• Gæst
Så kom den endelig... Den første Teaser Trailer af fanfilmen I.O.P.
Det er ikke meget, men det giver et indtryk i hvertfald. Desværre er der ikke StarWars Musik der i, men det venter jeg med til de store kommende Trailers.

Trailers:
Teaser Trailer 1
WMV - 7.93 MB - Download
MOV - 40.9 MB - Download

Meetle

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Det er en rigtig fed teaser du har fået tryllet sammen. Glæder mig enormt til at se mere!  8)
If pollution grows! - Children won't!

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
jeg har sagt det før og jeg gør det gerne igen, det ser så fedt ud og jeg glæder mig endnu mere til at komme igang med filmen, traileren ville blive rigtigt fed hvis der var små film sekvenser med skuespillerne, men eh det kræver der er blevet optaget nogen jo :wink:  men jeg sys stadig den er fed, go for it Morten :!:

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Årh hvor er det en svedig trailer.. Jeg er helt vild med starten, man bliver en smule rundtosset :D
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Master Morten

• Gæst
Der mangler forresten også ksotumer til følgende:

Avatar of the force (Mara Jade) {Ikke planlagt endnu}
Lori (Lienna) {Ikke planlagt endnu}

Hvis I har jeres eget, som i synes passer til, så er det helt fint. Eller I vil bruge dem fra fanfilmen Consequense.

Ellers skal det bare planlægges på en anden måde? Vil gerne høre jeres mening eller forslag?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Så lige Teaseren og damn jeg glæder mig til og se den færdige trailer :D

Synes den melodi du har brugt nu er helt vild fed og jeg kan bare så godt forestille mig den i en rigtig fed saber duel inde i filmen som eksempel duel of the fates i Episode I og Battle of Heroes i episode III så jeg synes helt klart du skal bruge den inde i filmen :)

Men jeg er meget glad for jeg får chancen for at være med i dette her projekt da det bare ser rigtig fedt ud, og rollen som Vader er jeg rigtig glad for det er lidt fedt :)
Darth Pingu Awakens

Darth lord

• Gæst
jeg synes ikke lige jeg kan se mig på rollelisten morten  :wink: men jeg har vel nok glemt at skrive til dig  :lol:

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Med hensynt til kostumer; Jeg har en temmelig god ide til et perfekt kostume til Mara.. Lad mig lige tegne lidt på det først..

Med hensyn til mig selv, så har jeg osse et par ideer jeg går og fífler med.. Vender tilbage når jeg osse har tegnet lidt på det..

EDIT:

Sidder lige og læser lidt i manus og studser over noget.. Alt hvad der handler om Lori står i hankøn.. Lori er vel en kvinde??

Men ellers;
Citér
We see the Star Destroyers just leaving the system, as the camera now turns against the planet, where a small pod shoot up and leave continuously out of the system in a high speed. Hereby showing, there is perhaps a single unknown hibernating survivor from the doomed planet.

(This is meant to show a possibility of Yuran’s survival or Lori’s resurrection)

Meget interessant ;)

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Master Morten

• Gæst
Citat fra: Darth lord
jeg synes ikke lige jeg kan se mig på rollelisten morten  :wink: men jeg har vel nok glemt at skrive til dig  :lol:

Sådanner...

Citér
Sidder lige og læser lidt i manus og studser over noget.. Alt hvad der handler om Lori står i hankøn.. Lori er vel en kvinde??

Jo, Lori er hunkøn. Det er noget der er blevet rettet fuldt ud i version 3 af manuskriptet.

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Okay.. Ja for jeg synes det svingede alt efter hvor i teksten man er..

Nå men, glæder mig til at se ver. 3,0 ;)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Ohh hvor er det skønt med rollen som Vader hehe mit kostume er allerede færdig og komplet jo hehe  :wink:
Darth Pingu Awakens

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Citat fra: Darth Pingu
Ohh hvor er det skønt med rollen som Vader hehe mit kostume er allerede færdig og komplet jo hehe  :wink:

Bleh, gider jeg slet ikke høre om ;)

Ej jeg fik tegnet lidt på det idag men er selv dybt utilfreds med et par småting.. Vender tilbage når jeg er tilfreds..

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Glæder mig vildt til at se dine skitser Lienna!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Meetle

• Padawan
  • **
Heh - Det gav et helt sæt i mig, da jeg så at du havde lagt din teaser op på fxhome.com's hjemmeside. Folk derinde er da blevet mere end nysgerrige hva?!  8)
If pollution grows! - Children won't!

Master Morten

• Gæst
Skulle bare prøve at se deres reaktion.

Tænkte nemlig på at det kunne være sjovt at læse deres feedback omkring det