skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

hjælp til at lave rollespil?

(Læst 2097 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jedi-maste-mikkel

• Gæst
jeg kommer fra fyn og jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at lave star wars rolle spil jeg ved nemlig ikke noget om hvordan man laver et derfor vil jeg gerne have hjælp !!!
så skriv en pb til mig

med venlig hilsen mikkel :)

Overskrift rettet af MJ

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • Mr. Charming
En eller anden, slet lige hurtigt det telefonnummer .. Der er ufattelig mange muligheder for at finde din adresse når du ligger dit nummer ud ..

//Eeth

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Dhaitzo

• Gæst
Ja send en PB i stedet for. Det er meget mere sikkert, og nogenlunde ligeså nemt.

Mht. Rollespillet, så koster det somregel en del penge at få det til at køre. Mere kan jeg ikke sige.

Dhaitzo

Wookiee

• Gæst
Njah.... det behøver ikke koste så mange penge. Man behøver kun at investere i grundreglerne og måske et scenarie eller to (selvom, jeg mener, at man kan hente nogle gratis på Wizards of the Coasts hjemmeside nu om dage) samt nogle terninger. Det hele kan fås i velassorterede RPG-forretninger eller over internettet. Sa skal man ellers bruge en flok venner, hvoraf en skal styre spillet. Det behøver ikke kvæve mange penge, men det kræver en del tid (specielt for gamemasteren) og fantasi.

Darth Revan

• Gæst
Man kan sku da også bare lave sit eget lige som jeg har gjort,
ved at tage det bedste fra de rollespil man har prøvet og BANG!

Lav dit eget! Det meget sjover + det er dig der laver realerne...

mine spiller har aldrig brøkket sig...

Skriftfarverettet af MJ
Senest Redigeret: 01-10-2006, 23:03:00 af Mara Jade