skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Kotume og regler for køb og salg!!

(Læst 11591 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Så er der kommet opdateringer omkring regler, kotumer og retningslinier for køb og salg. Disse kan ses i post zero.

Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
Post-zero er blevet opdateret. Dette medfører dog ikke nogle ændringer på skywalker.dk. Det handler kun om, at der var sket smutter, da der ikke var blevet skrevet ind i post-zero, at man kun må sælge SW-relaterede ting. Fejlen er nu blevet rettet, og en sætning vedrørende dette, er nu blevet indført.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
postzero er blevet opdateret med en ny regel vedrørende salg af artikler på skywalker.dk. Fremover vil det kun være tilladt at oprette salgsannoncer, såfremt sælgeren selv anfører en fast og bindende pris for sine varer.
Senest Redigeret: 05-03-2008, 19:27:21 af Sindhøj
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Og så er post zero blevet opdateret, da et medlem gjorde mig opmærksom på der var en regel der ikke stod der. :wink:

Denne reglen kan nu findes både i Regler og retningslinier og i denne tråd.

Håber ikke det har forvirret folk, at skulle kigge to steder.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

ewok13

• Youngling
  • **
  • *
Øhmm... Hvis nu man har nogle figurer, som man har for mange af. Må man så godt lave et indlæg, hvor man spørger om nogle vil bytte....!?

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hvis det er Star Wars ting, så må man godt :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

ewok13

• Youngling
  • **
  • *
ok, og ja det er star wars ting!!

dominomand

• Uberørt af Kraften
  • *
Hej

Jeg er ny her.
Kan se at der er flere som har spugt om man måtte sælge non SW ting her , og det må man ikke , men hvorfor så ikke oprette et forum med non SW ting til salg ??

mvh

Brian

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Det er fordi, vi har valgt at sige, at dette er et Star Wars forum, og derfor sælger vi kun Star Wars ting :)

dominomand

• Uberørt af Kraften
  • *
Det er fordi, vi har valgt at sige, at dette er et Star Wars forum, og derfor sælger vi kun Star Wars ting :)

Hej igen

Jeg kan se at der er forum om feks "Andre film og TV " og "Andre computer spil" som ikke har noget med SW at gøre , så hvorfor denne indstilling imod salg af ting som ikke er SW ??
Ikke fordi jeg har andet som er til salg, men hvis man siger kun SW på denne side( er jeg helt og holdent for) , så hold dog ved reglerne , i stedet for denne dobbelt moral.

Bare min mening

mvh
Brian

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det er kun salget det henviser til der er kun Star Wars. At der er tre board der handler om andre ting er minimalt i forhold til alle de andre boards. Og salget er heller ikke hovedårsagen til dette forum. Det er netop at snakke Star Wars. Med tiden kom så også de tre andre hvilket på en måde er uundgåeligt, for at undgå for meget udenomssnak, som der var meget af før i tiden.

Engang var der mulighed for salg af andre ting, så vidt jeg husker. Men det fungerede ikke så godt og derfor besluttede adminsene at indføre reglen Mara taler om.

Og velkommen til forummet :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Vi ønsker ikke at omdanne Skywalker.dk til en slags guloggratis eller den blå avis. Derfor har vi lukket for salg af andre ting, da folk ville sælge alt fra brugte sko til fjernsyn og køkkenredskaber.

At der er andre fora til diskussion af andre ting har som sådan ikke noget med køb og salg at gøre :)