skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

star wars ccg...............

(Læst 2400 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kafka

• Gæst
prøver igen.. desperat....med mine sidste jedi evner..

Star wars CCG... kort spillet over alle.. hvor intet er umuligt..

Jeg har 6 decks... og en kæmpe byttemappe liggende som sidst blev brugt i 2001...

så kontakt mig da hvis du selv er indehaver af star wars ccg kort, og ønsker at spille eller bytte... ( oplæring gives også til evt nye spillere )... star wars fans aner ik hva de går glip af.

ps. ved godt der ik blir produceret nye kort mer men.. 1. der laves alternative gametekst til de gamle kort, så selv gamle spillere ka være up to date med gamle kort, og holde spillet i live.. og 2. der er tons af kort billigt på e bay..

og 3... sidst men ik mindst.. jeg har kort nok til at låne til folk som vil spille

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Hihi  :) .

Vi andre er gået over til TCG nu :wink: .

Heh, desperate dig dog :P .

Ka da tænke over tilbudet? 8)
"Do or do not - There is no try"

Kafka

• Gæst
the more you tighten your grip around those tcg cards... the more cards will slip through your fingers!  :evil:

Kafka

• Gæst
et hårdtslående argument til folket... hvor ellers kan man træne en ewok til at blive jedi knight ?  :D   :D   :D

jedi-maste-mikkel

• Gæst
det vil nok kræve lidt trænig at få en ewok til jedi  :D  :D  :D  :D

Kafka

• Gæst
til Aiken.. jeg har sendt dig en post men mit post-system påstår at den ikke er sendt, og stadi kun ligger i udbakke.. kan du lige bekræfte, eller afkræfte om du har fået posten?

og til admins... er der et problem med post systemet?

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Citat fra: Kafka
til Aiken.. jeg har sendt dig en post men mit post-system påstår at den ikke er sendt, og stadi kun ligger i udbakke.. kan du lige bekræfte, eller afkræfte om du har fået posten?

og til admins... er der et problem med post systemet?

Der er ingen problemer med post systement, pb'en ligger i udbakken indtil modtageren har åbnet den.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Kafka

• Gæst
ah.. havde ik gennemskuet den før.. takker for info