skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Vader til det sidste

(Læst 9059 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Well, hvis man tænker over det, så burde det vel ikke være en selvfølge, at han er grim og ækel inde bag ved. Stormtroopers har jo også dumme hjelme på, og vi hører ikke noget om deres helbredstilstand. Så, nogle vil måske ikke tænke over, at der er en grund til, at han har masken på.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Nu render de jo heller ikke rundt med respiratorere, og alle mulige dingenoter der holder dem i live. De kan jo sagtens gå rundt uden den grimme hjelm de render rundt med

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, men hvis man nu ikke er så gammel f.eks., så kan jeg da sagtens forstå, hvis man venter noget mere, af den ultimative skurk. Hvis du ikke er ret gammel, aner du heller ikke hvad en respirator er.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er selvfølgelig rigtigt :wink: good point

master bulman

• Gæst

Hm, hvis han havde haft et James Bond ansigt, hvorfor skulle han så have haft masken og den tunge dragt på :|

For at have dragten på, må der jo have været en grund til det, og eftersom at sandsynligheden for, at hvis han havde haft et normalt ansigt, ville han nok ikke have haft dragten på, så derfor kunne man måske nok have tænkt at det var i den retning, han så ud.

Og han var kun krøbling efter han fik fjernet masken. Masken skabte et stærkt ydre for ham

jer merner bare at efter som han havde gået rundt og spillet smart, og udkæmpet mange slag, og den slags.... kort sagt været hård og lige på ja! så havde jeg bare ventet noget mere end det svage ansigt!
såfølgelig havde jeg ikke forestillet mig et james bond ansigt, det var bare en betegnelse for noget mindre svagt!

ps: jeg ved godt hvad en respirator er :wink:
Senest Redigeret: 29-08-2006, 19:01:39 af master bulman

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
altså Mara, nu har Stoormtrooperne jo ik været i Lava bad som Vader har jo :D

så jo det er ret sansynligt at Vader ik ligefrem er en skønhed under hjelmen da han jo blir meget slemt forbrændt på mustafar.

Godtnok er det over 20 år siden det er sket og hans hud er blevet meget flotter end da det skete (sikkert med mange Bactha behandlinger) men alligevel vil der være grimme sår som ik kan fjernes, da lava jo er temmelig uber varmt og smelter nærmest huden.
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, men Pingu, du glemmer en ting. Alt dette vidste man jo ikke dengang. Jeg vidste da i hvert fald ikke, da jeg så ROTJ, at Vader så sådan ud, fordi han havde svømmet rundt i lava. Netop fordi man ikke kender forhistorien, behøver man ikke forvente, at han er grim under hjelmen. Kan du følge mig? :)

Marster katarn

• Gæst
Da jeg så det syntes jeg at Lord Vader var en skædsel for the DARK SIDE som i følge min mening er misforsået.
Desude var han en svag gammel pensionist og han skulle bare have gået tilbage længe før, han kunne ikke følge den mægtige vej der var blevet lagt for ham!!!

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg må så sige, at ved hans død, var Vader ikke en gang nået pensionsalderen. Han var nogen og 40 år gammel, og det er ikke ligefrem den alder man går på pension i.

Men jo, han vender den mørke side ryggen, men man må jo sige, at efter deres standard har han jo gjort sine onde gerninger der holder flere hundrede år ud i fremtiden, det samme med Kejseren og det er jo takket være ham at Vader endte sådan.

darth vondo

• you can not kill the metal
  • Padawan
  • **
  • det er mig og jeg er 11 og jeg har intet liv. lol
jeg så dem i rækkefølge så jeg blev ikke helt så overrasket jeg vidste jo inden jeg så den at det var sket men havde stadig forventet mere at han ikke så så yngelig ud :cry:
i love metallica, iron maiden, linkin park and disturbed. hard rock halleluja. stop all this madnees on earth or we are out of the silent planet

Qui-gon Dannie

• jeg er en
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
jeg får tåre i øjnene når jeg ser det det er så rørende os når yoda obi-wan og anakin kommer frem som spøgelse jeg tuder værd gang  :cry:
hehe ja elsker star wars

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
Da vader/anakin ligger og er svækket i slutningen og han for taget masken af.......

hva var jeres reaktion første gang.....

Helt ærligt så kan jeg ikke huske det. Jeg så RotJ første gang i biffen i 83-84 med min onkel og fætter, jeg var vel en 8-9 år gammel.

Men med hensyn til Vader/luke så er det en af favorit scenerne og man føler jo efter RotJ hvikelig hvad den mørkeside af kraften gør ved en person. Twisted and evil, som Obi siger. Man så lidt af det i ESB, men før RotJ ser man det ikke rigtigt. (hvis man altså så filmene i 70-80'erne, that is)
Mht Vader's fjæs så har jeg nok vendet mig til at sådan ser han altså bare ud. Kejseren har jo også et vansiert fjæs og hvis vi leger the good old times så kunne man let komme til at få det indtryk at det simplet hen er den pris en person må betale for at bruge den mørkeside af kraften. I filmene høre man jo ikke noget om Anakins lavabadning før RotS.