skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

1-3 dvd box???

(Læst 1928 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vilandra

• Gæst
Hey...jeg er ny herinde og har sån kigget lidt rundt, men kunne ikke rigtig finde noget om der kommer en dvd box med episode 1-3...
Nogen som har hørt noget?
Gider nemlig ikke gå ud og købe episode 3 hvis der kommer en box i nær fremtid....er jo lidt federe at have både de nye og gamle i box.

StarWars-Freak

• Gæst
Der findes en DVD-boks med I-III.

Det er dog ikke en rigtig boks. Bare en sort skærm der gør at filmene kan være samlet; ikke andet :roll:

Vilandra

• Gæst
men er der slet ikke noget sladder omkring en mulig officiel box...gider ikke de der "home-made" sorte bokse....ikke meget specielt over det..hehe

StarWars-Freak

• Gæst
i år 2007 (30 års-dagen for SW) vil der nok komme en ny udgave, hvor jeg tror, at man også kan købe at de seks film i en boks. :roll:

Men ellers bliver du nødt til at købe dem seperate :?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Det har der i hvert fald været tale om, at der ville komme. Men den eksisterer ikke endnu, men 2007 ville selvfølgelig være en oplagt mulighed

Og velkommen til Villandra :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Vilandra

• Gæst
Mange tak Jaina ;)

StarWars-Freak

• Gæst
Citat fra: Jaina Solo
Det har der i hvert fald været tale om, at der ville komme. Men den eksisterer ikke endnu, men 2007 ville selvfølgelig være en oplagt mulighed

Og velkommen til Villandra :wink:

... Jeg troede at det var sikkert :?
Har GL ikke snakket om det på flere tidspunkter?

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
I de sidste udtalelser GL kom med har man kunne læse at der ikke vil komme en 3D udgave. Diesse er efterhånden gamle, men man ved da aldrig. Personligt ville jeg bare gerne have en ny Special Edition, og ikke en 3D udgave.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

StarWars-Freak

• Gæst
Ja, men det kunne være fedt med 3D :D
Det skulle så også være rigtig 3D
Ikke noget med at der kun en gang i mellem kom et blasterskud ud af skærmen ...  :o RIGTIG 3D