skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lys film

(Læst 12934 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, nemlig, sådan har jeg det også. Men så ville den selvfølgelig, på sin vis, blive endnu mere "lys", idet den jo vil være endnu mere "sammenholdsagtig".
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det er jeg også helt enig i. Der mangler nogle flere racer i OT, men som I selv siger, ROTJ råder lidt bod på det, og det kunne man måske også sige om PT, men jo, vi kunne godt have brugt nogle flere racer.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Doomios

• Gæst
Nu du siger kan jeg godt se hvad du mener

Jonas

• Gæst
mht en mørkere version af ROTJ. Jeg synes gardinerne er pænt godt trukket for på DS II i forvejen. Ik meget lys der kommer ind der anyway. MEn ja det ER sørgeligt at se " An entire legion of my best troops" blive til kebab  af små plysbjørne. Vi plejer som regel at fastforwarde de scener

som nævnt er scenerne på DS II ganske dystre og mørke og leverer en perfekt stemning.
Senest Redigeret: 15-06-2007, 10:32:40 af Jonas

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Nu er det meget længe siden jeg lavede denne tråd, men jeg kan da huske, at jeg ikke snakkede om DS2 dengang. Bare om Endor scenariet.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, det, du primært snakker om i dit indlæg er Endor, men da titlen på tråden er "lys film", må det også være i orden at diskutere, om andre scener evt. opvejer, at Endor er lidt "lys" i det - for nogle ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Det er modtaget og også helt fint med mig. :-D

Havde helt glemt den her tråd eksisterede.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
altså det skal da være en lys film. Det er jo den sidste, hvor oprørerne vinder over imperiet. :-D Og kan godt lide at det ikke altid skal regne i kampscenerne, som det absolut skal gøre i andre film. Lad slaget blive holdt på en solskinsdag med fuglesang foroven og blasterskud fra Stormtropperne.
Og både slaget i rummet og på DS er da mørke nok til at opveje den lysere del på Endor.
Så set som en helhed så er filmen da ikke så lys igen, bare med lys lyssætning.  :lol:
Især Lukes del er meget mørk og hård efter min mening.

Og mht racer, så bliver Bothanerne også nævnt, selvom man ikke ser dem. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg synes bare jeg savner lidt mere actin fra Stortroppernes side. Skyd nogle ewoks og rebeller og lad os for en gang skyld se at de kan ramme.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Well, ja, men det er jo nok for at skrue ned for brutaliteten, at de ikke har gjort det. Tror Fox selv mente det skulle forestille en familiefilm og ikke en skrækfilm hvor små nuttede udseende bamser og mennesker bliver massakreret. Men det kan selvfølgelig også være på grund af at de mere ville se det som, at det var rebellerne der (på en eller anden måde) stod stærkest og at ewokkerne er stærkere end hvad udseendet byder :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible