skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Identiske og dog

(Læst 3095 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Har i lagt mærke til at Obi-Wan Kenobis lyssværd fra episode III/IV ikke er helt identiske med hinanden. Aktivatorknappen er gylden med sorte prikker i III, men i IV er den sølvfarvet, og har noget der godt kunne ligne små krystaller, og den hætte hvor klingen udskydes har ændret form og farve tildels.

Vaders sværd ændrer også udsende fra film til film, og jeg tvivler på at han bruger det ofte, så hvorfor bygge det om.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Jeg har et badekar...
ang obi-wans så er det vel slid...han bruger det vel ofte selvom han er "underground"

til vader, hvis han ikke brugte det...hvorfor så gå rundt med det i 20 år, "hvis obi-wan lige skulle komme forbi" han må da bruge det til...et eller andet - afveksling fra force chock på sine ansatte måske

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

cdmikkel

• Gæst
nu går der også godt nok 20 år så den må da vel miste lidt af farven. jan jar nok brugt den til selforsvar over for feks tusken folket

Kraven

• Gæst
jeg tror sku bare de ændrer deres lyssværd af hobby....

noget skulle vader lave i de 20 år

han kunne jo ikk nakke jedis så hva skulle han ellers lave

lige lidt sjov som en af mine venner fandt på

Vaders saber design

all the designs YOU want

RISE LORD VADER

• Gæst
der står i star wars universet (bog) at obi wan i sin ensomhed på tatooine ombyggede sit lyssværd/moderniserede derfor er det anderledes .. det er vel i bund og grund en god forklaring på hvorfor de ikke byggede et helt magen til da de lave ROTS. Noget andet sjovt er at luke vender tilbage til Obi Wans gamle hus og bygger sit grønne lyssværd. Obi Wan opbevarede Qui-Gonns lyssværd, så Luke har højst sandsynligt brugt dele fra det :D Obi Wan har sikkert også brugt nogle til sit .. :-D

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Ja, tror osse det er sandsynligt at de modificere/forbedre deres lyssværd gennem tiderne.. Og som Kraven siger; hvad skulle han ellers lave i hans "fritid"??

:lol: :lol:
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

RISE LORD VADER

• Gæst
nemlig! det må ha været pænt kedeligt at side der i 20 år!