skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi-Kloner

(Læst 6356 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Dorsk 82 eksisterede allerede før Dorsk 81's død. 81 og Kyp Durron besøgte planeten fuld af kloner. På det tidspunkt var 82 ikke jedi, og jeg erindrer ikke at den planet optrådte flere gange i serien, eller Dorsk 82.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Dorsk 82 optræder faktisk i tegneserien Leviathan, hvor han kommer til Yavin, og kæmper sammen med Kyp Durron.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Flyttet til 'Star Wars Universet', da debatten nu involverer EU i stor grad.

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
Tja, hele den historie med at Joruus C'baoth klonede Luke ud fra den hånd, som han mistede på Bespin, er ikke en af Zahn's mest lyse ideer efter min personlige mening...  :?

Og at skabe en hær af Klon-Jedier er måske også en ret syg tanke..  8O

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Mike2468

• Gæst
Citat fra: Bloody87
Tja, hele den historie med at Joruus C'baoth klonede Luke ud fra den hånd, som han mistede på Bespin, er ikke en af Zahn's mest lyse ideer efter min personlige mening...  :?

Og at skabe en hær af Klon-Jedier er måske også en ret syg tanke..  8O

Tjaa bloody. Jeg tror ihvertfald det ville kræve en ret ''syg'' tankegang, at hitte på så nogle ideer.  :twisted:.

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Citat fra: Jaina Solo
Dorsk 82 eksisterede allerede før Dorsk 81's død. 81 og Kyp Durron besøgte planeten fuld af kloner. På det tidspunkt var 82 ikke jedi, og jeg erindrer ikke at den planet optrådte flere gange i serien, eller Dorsk 82.

Dorsk 82 optræder også i Star by Star, hvor han bliver jagtet af Fredsbrigaden.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Michael-Jackson

• Gæst
Ved ikke, om nogen har tænkt på dette her før i en anden tråd... Det er faktisk min skeptiske veninde, som har fået mig på denne tanke...

Hvorfor laver Republikken ikke kloner af Jedier under Clone-krigen??

Mit svar var umiddelbart, at det gør de bare ikke, fordi Jedierne i forvejen er skeptiske over for kloner...

Men hvad er jeres bud??  :twisted:

Tja... Det kunne da være ret fedt :wink: Men kloner føler jo ikke kraften :wink:

Michael.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Tjo, nogen kan. Som både Sindhøj og jeg har indikeret tidligere, var der to kloner (Dorsk 81 og 82) der mange år efter klonkrigene sluttede sig til Lukes orden. De kunne føle Kraften

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Og så var der Joruus C'baoth, som var en klon lavet af Kejseren. Også Luke Skywalker er blevet klonet af Kejseren.
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Luke er da ikke blevet klonet af Kejseren. Den eneste gang han er blevet klonet er da C'baoth klonede ham.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Jep. Det var C'baoth der klonede Luke.
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Man kan dog sige, at det var takket være Palpatine, C'Boath kunne klone Luke. Det var ham der opbevarede Lukes hånd (og lyssværd) så han overhovedet kunne gøre det i sidste ende.

Vi må heller ikke glemme, til trods for mange fans' utilfredshed over dette, at Palpatine også klonede sig selv for at kunne overleve. Godt nok flyttede hans sin ånd fra krop til krop, hver gang klonen blev forældet, men han blev jo stadig klonet og det var for ham midlertidig løsning, til han kunne besætte Anakin Solos krop.

Jeg vil godt påpege, at jeg er en af dem, der ikke bryder sig om historien om Palpatine klonerne :-P

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Nej, palpatine klonerne er et lamt forsøg på at finde på flere historier. Ligesom da de lod Boba Fett overleve begivenhederne i ROTJ. Det underminere også fuldstændigt hele historien i filmene, at palpatine overlever.
Djinn Altis

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Well, ja, det er lamt. Men, set fra en anden synsvinkel, hvis Palpatine klon-løsningen er lam, så skulle det, at jedierne bliver til spøgelser også være lam. Jeg tror et eller andet sted, at det er noget alla det der gjorde det muligt for ham, at kunne flytte sin ånd/sjæl fra krop til krop.

Boba er en anden historie, men så vidt jeg ved (skal siges, at jeg ikke ved dette med sikkerhed) var det den samme forfatter der genoplivede begge figurerer ved at bringe dem tilbage i Dark Empire I+II og Empire's End tegneserierne. Og i modsætning til Palpatine klonerne, hvor vi er i romanerne i år 41 ABY lever Boba endnu, på nogen og 70 år og stadig i arbejde. Der har åbenbart været nogen interesse for, stadig at have ham i historierne.