skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stormtroppers skydeevne

(Læst 9774 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Citat fra: Bloody87
Citat fra: Mike2468
Power of the teddybears, hah  :wink:.

Ja da!!! Hvem kan modstå de søde, små bamser, som kaster med sten, pile og træstammer???  :lol:

ville gerne som Predator en tur til Endor  :twisted: søøødeee små Evokker jeg vil ik gøre jer noget kun flå jeres rygrad ud og stjæle jeres kranier  :twisted: mvuhahahahahaaaaaaaaaa....look at the bright red light little freinds   8)  :twisted:
Darth Pingu Awakens

Wookiee

• Gæst
Det er nu ikke alle Ewoks, der er lige søde og nuttede:

Mike2468

• Gæst
Det billede ligner noget fra et mareridt jeg har haft engang Wookie  :roll:.

Wookiee

• Gæst
Uha da.

Nå men, inden vi alle glemmer det, så er det her jo ikke en tråd om Ewoks, men om stormtroopers :-P

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Der var to emner om det samme, det andet hed Stormtroppers skydeevner.
Det er desværre blevet slettet ved en fejl, så I bedes fortsætte diskussion i dette emne i stedet.  :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mechanic

• Gæst
Jeg har altid set det som en joke  :-D

.. Men jeg tvivlerpå at et stort 10 meter højt køretøj med en meget lav hastighed kan have været svær at ramme  :-o

Darth Guldan

• Gæst
Når det kommer til Stormtroopers der ikke kan ramme noget som helst så er det ikke på grund af grejet eller øl (ja okey måske øl, men jeg vil hellere sætte mine penge på "galactic gargle-blasters").. Neej, De stormtroopers der e roppeimod vore helte har alle været på Jeg-er-bad-guy-så-derfor-kan-jeg-ikke-ramme-noget-der-står-lige-foran-mig-kurset...

Og hvad angår "the carebears of Endor" så tror jeg ikke man har designet stormtroopernes rustning med buer og pile i tankerne, men der imod kraftige energiudladninger... Så teoretisk set kan pile godt bryde igennem rustningen uden problemer... og hvem dør ikke af at få en marksten, der bliver dumpet fra 10 meters højde, i hovedet.

Guldan

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
En lille story fra real life.

Jeg har netop gennemgået en uges geværtræning på Aalborg kaserne. Her prøvede vi blandt den såkaldte nærkampskydning, hvor vi med en hurtig reaktion skulle skyde på mål, der pludselig dukkede op 10m foran os. Det er faktisk møgsvært at ramme. Jeg vil faktisk sige, at jeg er nu mere imponeret over, at heltene kan ramme med så hurtig aftræk, end jeg er over, at stormtropperne ikke kan ramme. Under kurset var jeg stort set ikke i stand til ramme nogle af gangene på de første skud under nærkampskydningen. Det til trods for, at jeg i mørke var i stand til at ramme mål på 380m afstand. Lidt stof til eftertanke.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Darth Hygge

• Gæst
Du siger at der var svært, okay, det lyder logisk nok men, har du overvejet at disse soldater har overvejet det i år!

Burde de ikke kunne klare det?

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
gammelt emne, men her kommer "puppet-palpy" med sin forklaring på det
http://youtube.com/watch?v=7NWQCJ6Zqw0

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Har I nogensinde hørt om "The Principle of Evil Marksmanship" eller "The Stormtrooper Effect"? - http://en.wikipedia.org/wiki/Principle_of_Evil_Marksmanship

RebelAlliance

• Gæst
Haha Ask Palpatine hvor mega morsomt :D

Det var The stormtrooper effect egentlig også.

Begge er nok de bedste forklaringer på spørgsmålet