skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stormtroppers skydeevne

(Læst 9765 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Citat fra: Mike2468
Citat fra: Kyle Katarn
Stormtropperen er galaxens elite styrker :P De løber direkte ud i ilden, og de rammer ik eneste gang. Og deres armour. Beskytter det dem ? Neeej. Selv sten for dem til at falde om og blaster skyder igennem dem som smør.

Stormtropperen er Star Wars universets Italiener.

Måske hvis imperiet så mere på kvalitet og ikke kvantitet, ville de ikke være så uduelige.

Stormtropper har en glimrende uddannelse, men de er alligevel skod. Akadamiet i Cardia er da dybt professionelt.

Wookiee

• Gæst
Stormtropperen er galaxens elite styrker :P De løber direkte ud i ilden, og de rammer ik eneste gang. Og deres armour. Beskytter det dem ? Neeej. Selv sten for dem til at falde om og blaster skyder igennem dem som smør.

Eller Star Wars universets Jürgen Klinsmann...

Sjovt nok, så er E-11 riflen, som stormtroopere bruger i JK-soillene, rimeligt upræcis at skyde med.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
det er så også derfor at Imperiet har dem der ligger et stykke over stoormtroopers nemlig Shock troopers og så mine ynglings nemlig Dark troopers hvike er nogle seriøse bad asse, det er dem der går ind når lokummet virkelig brænder og de skåner ingen men kværner alt. Sådan en opfattelse får man ihvertfald af dem i Dark forces, det gamle pc spil hvor man hører om Dark troopers førreste gang og ser at de er virkelig slemme fyre. Den grubbe der blir smadret er pådor er en grubbe fra 501´st Legion. Altså inperiets fineste tropper og de falder forholds vis nemt ser man desværre så jep stoormtroopers halter nok og har nok fået lidt for meget ære for at være ret slemme kriger.
Darth Pingu Awakens

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
Citat fra: Wookiee

Sjovt nok, så er E-11 riflen, som stormtroopere bruger i JK-soillene, rimeligt upræcis at skyde med.

Faktisk står der et eller andet sted (StarWars Universet, tror jeg), at E-11 blasteren er mere effektiv på korte afstande og derfor ikke sigter så godt på lang afstand, hvor målene endda løber.. Det kunne måske være forklaringen..
Ellers lyder Mikes forklaring også sandsynlig..  :lol:

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Wookiee

• Gæst
Well, nu skal vi tænke på, at EU ikke kan spille ind som en faktor i OT-filmene. Så selvom mange af teorierne er gode, så kan de ikke applikeres til Obi-Wans yttring.

Mike2468

• Gæst
Citat fra: Bloody87

Faktisk står der et eller andet sted (StarWars Universet, tror jeg), at E-11 blasteren er mere effektiv på korte afstande og derfor ikke sigter så godt på lang afstand, hvor målene endda løber.. Det kunne måske være forklaringen..

Ja gør den ikke?  :D :roll:  :wink:.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
jeg holder nok med mike også
de bliver jo også næsten fremstillet
på transportbånd

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...

hmm så er det da sjovt, at det er deres stormstropper, der får geværer, der ikke can ramme moving targets
måske er de  bare tænkt som kanonføde af kejseren?

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
De har i alle tilfælde mistet kvalitet siden Clone Wars dagene. Clone Troops var klonede Steven Segal typer, og havde "the edge" of Chuck Norris. De var badass.

Mike2468

• Gæst
Jeg holder stadig på øllene mellem optagelserne  :wink:. Ej, men det skulle man virkelig tro så elendige de er? Jeg kunne skyde bedre med min 500 meters kalibur 22 riffel  :D. Og hvad er ideen med rustningen? De skyder jo direkte igennem den hver gang. De kunne lige så godt danse rundt med et skilt hvor der stod: Skyd mig, min rustning holder ikke. Jeg syntes de virker lidt tunge at danse med  :roll:.

Men modige er de da Kyle. De løber direkte ud i ilden. De kan næsten ikke vente med at løbe foran hinanden for at så blive skudt ned. Jeg tror direkte der er sport i hvem der kommer først ud og bliver skudt ned.

Scenen på Endor er næsten endnu mere humoristisk. Kejseren siger han har hvad? 10.000af sine elite styrker dernede til at tage imod oprørerne. Der er hvad 10-100 oprører på den planet, og så ellers et par bjørne? Mod deres BEDSTE bevæbnede ELITE styrker. Helt ærligt? Og hold da op hvor så de bare elite ud sådan som de fik sten kastet i hovedet, og opgav kampen efter en halv times tid?  :lol:.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Yes sir ! Stormtropperne dernede var "The Finest" of "The Finest", som de kaldte det.

Men altså - Hvem kan modstå The Power of The Teddy Bears.

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
på den anden side ewoks er "The ultimate Evil" http://www.theforce.net/fanfilms/shortfilms/invisible/

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Mike2468

• Gæst
Yes sir ! Stormtropperne dernede var "The Finest" of "The Finest", som de kaldte det.

Men altså - Hvem kan modstå The Power of The Teddy Bears.

The finest of the finest? De skyder jo som en brækket arm  :roll:. Power of the teddybears, hah  :wink:.

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • Køn: Kvinde
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
Power of the teddybears, hah  :wink:.

Ja da!!! Hvem kan modstå de søde, små bamser, som kaster med sten, pile og træstammer???  :lol:

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Mike2468

• Gæst
Power of the teddybears, hah  :wink:.

Ja da!!! Hvem kan modstå de søde, små bamser, som kaster med sten, pile og træstammer???  :lol:

Ja det jo lige det bloody  :) :wink:.