skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stormtroppers skydeevne

(Læst 9873 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Jeg har et badekar...
Der re noget, der har undret mig i OT
Da Sandcrwleren bliver angrebet ved Obi, at det er Stormtroopers, og ikke Sand People fordi de skyder så præcist. Men ud over det ene tilfælde skyder de da nærmest som vinden blæser.

Eks. Han kommer løbende efter nogle Stormtroopers på dødsstjernen, men efter et hjørne vender (i original 6, i SE alt for mange) sig om og skyder efter Han på 3 meters afstand, men alle misser

Eks 2 på Cloud City, hvor Lando, 3P0O, R2, Leia og Chewbaca flygter ud til Falken bliver de jagtet af 4-5 stykker. Stormtropperne skyder efter dem 5 gange (5 * miss), hvorefter Chewbaca vender sig om og rammer en af dem.
Senest Redigeret: 20-11-2007, 23:58:13 af Leia Skywalker

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Mike2468

• Gæst
De havde nok drukket et par øl i pausen inden den næste optagelse  :wink:. Ej jeg driller bare  :). Men ihvertfald.... Hvordan ville du selv kunne ramme noget, med sådan en hjelm og en varm dragt på?  :D.

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
Det ville jeg nok heller ikke  :D
Men det der undrer mig er at obi gør et stort nummer ud af at de rammer så godt i begyndelsen af ANH

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Kraven

• Gæst
det har jeg også tænkt meget på

og har endnu ikk fundet et svar men siger hvis jeg finder en teori....

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Citat fra: Mike2468
De havde nok drukket et par øl i pausen inden den næste optagelse  :wink:. Ej jeg driller bare  :). Men ihvertfald.... Hvordan ville du selv kunne ramme noget, med sådan en hjelm og en varm dragt på?  :D.

hjelm eller ingen hjelm Mike, pointen er de skyder utrolig pracist som stoormtroopers og de skyder nok også med hjelmen på da det er en del af deres uniform  :wink:
Darth Pingu Awakens

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Det siger så bare noget om HVOR dårligt Sandpeople så skyder ;) VIRKELIG dårligt :D
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
Citat fra: Lienna
Det siger så bare noget om HVOR dårligt Sandpeople så skyder ;) VIRKELIG dårligt :D

på den anden side, hvis Sandpeople skyder så dårligt, hvordan kan de så ramme 2-3 Podracers, der bevæger sig med over 700 km/t. Lucky Shot?

Wookiee

• Gæst
Der er en traditionel narrativ grund. Han og Luke er helte, og helte dør som regel ikke i sådanne fortællinger, lige meget, hvor præcist eller upræcist deres fjender skyder.

Mike2468

• Gæst
Citat fra: Darth Matata
Citat fra: Lienna

på den anden side, hvis Sandpeople skyder så dårligt, hvordan kan de så ramme 2-3 Podracers, der bevæger sig med over 700 km/t. Lucky Shot?
God pointe?

Hvis de skyder så dårligt. Hvordan kunne de så ramme et sådan mål? Jeg har også trænet med riffler i mange år som de sandfolk bruger (Nok IKKE lige dem de har men.....) :wink:. Og jeg ville næppe kunne ramme et sådan mål, det er tæt på umuligt, og det kræver RET så meget held.  8O. Men det er selfølgelig kun en film  :P.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
jeg har altid opfattet den replik som sådan en slags out of character joke til os, der ser filmen. Hvis I kan følge mig :)

Altså, for sådan...at tage lidt pis på stormtropperne, som alle jo kan se skyder totalt dårligt...
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Mike2468
De havde nok drukket et par øl i pausen inden den næste optagelse  :wink: .

Lyder som den mest logiske forklaring :P

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Stormtropperen er galaxens elite styrker :P De løber direkte ud i ilden, og de rammer ik eneste gang. Og deres armour. Beskytter det dem ? Neeej. Selv sten for dem til at falde om og blaster skyder igennem dem som smør.

Stormtropperen er Star Wars universets Italiener.

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
måske er de som Tie-fighters: én gør ingen forskel og smadres let to gør ingen forskel og smadres let...40 gør en lille forskel og smadres let....2000 gør en forskel

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Citat fra: Darth Matata
måske er de som Tie-fighters: én gør ingen forskel og smadres let to gør ingen forskel og smadres let...40 gør en lille forskel og smadres let....2000 gør en forskel

LOL, den forklaring kan jeg godt tilslutte mig..

NB! Ikke fordi jeg har noget imod Stormtroopere ;)
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Mike2468

• Gæst
Citat fra: Kyle Katarn
Stormtropperen er galaxens elite styrker :P De løber direkte ud i ilden, og de rammer ik eneste gang. Og deres armour. Beskytter det dem ? Neeej. Selv sten for dem til at falde om og blaster skyder igennem dem som smør.

Stormtropperen er Star Wars universets Italiener.

Måske hvis imperiet så mere på kvalitet og ikke kvantitet, ville de ikke være så uduelige.