skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lego Star Wars: spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 14346 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ardenne

• Gæst
Hej,
Er der nogle der kan hjælpe mig igennem banen med General Grievous.
Jeg kan komme fra platformen over til fastlandet, men kan ikke komme
op på det plateau som generalen står på...
På forhånd tak

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Hvad for et spil snakker vi om?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
ehh overskriften hedder Lego Starwars så mon ik det er det spil  :wink:
Darth Pingu Awakens

Jedi Master Hugomand

• Gæst
DOH  :oops: Ups, jeg er vist lidt træt :P

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
hehe kender det godt jeg lavede vidst lidt samme bommert tidliger idag på grund af jeg var træt hehe i køb og salg sektionen  :D
Darth Pingu Awakens

Darth Deestrukt

• Gæst
Hvis det er det plateau som jeg tænker på...
så skal du skyde en bunke klodser ved siden af dig. når de er skudt kommer der en hule til syne, inde i hulen finder du en bombe, brug kraften til at få bomben over til Grievous. Vælg dernæst din klon trooper og skyd bomben...
Så hopper Grievous tilbage på landings platformen og du kan kæmpe videre med ham... :)

håber du kan bruge det... :D

thedane04

• Gæst
jeg sidder også og leger med dette spil, men har nogle prob med at finde de forsk minikit eller rettelse det er altid en enkelt jeg mangler...
nogen der ved hvor jeg kan finde en guide til hvordan man finder de forsk mini kit?
sidespg nogen der ved hvordan jeg får minikitet i bane 1 hvor man har sendt den droide star fighter gennem kraft feltet. jeg har fået åbnet den ventalition skakt men kan ikke få nogen til at hoppe derind, incl jar jar... help please

Darth Deestrukt

• Gæst
Citat fra: thedane04
jeg sidder også og leger med dette spil, men har nogle prob med at finde de forsk minikit eller rettelse det er altid en enkelt jeg mangler...
nogen der ved hvor jeg kan finde en guide til hvordan man finder de forsk mini kit?
sidespg nogen der ved hvordan jeg får minikitet i bane 1 hvor man har sendt den droide star fighter gennem kraft feltet. jeg har fået åbnet den ventalition skakt men kan ikke få nogen til at hoppe derind, incl jar jar... help please

Der burde være nogen klodser du kan flytte op og bruge som stige...
Nå du er kommet igennem kan du bruge din R2 unit til at komme over kløften (hvis du spiller frit spil)... :D

thedane04

• Gæst
jeg fandt ud af at det kun er droiderne der kan gå igennem kraftfeltet... det har godt nok taget mig meget lang tid at finde ud af det.... hrmf

Sofus

• Gæst
Kan i ikke vinde det har selv vundet spillet 2 gange

Luke Skywalker

• Gæst
Mega fedt spil .. har gemmenført hele spilet... Næsten.... er der nogen som ved hvordan man kommer til den sidst bane?? Altså det : ? .. ??

??

thedane04

• Gæst
du skal samle alle klodserne i alle banerne så du får fuld jedi status så bliver den sidste bane åbnet...

jedi-maste-mikkel

• Gæst
hvafor noge kloser :?:  :?:

Sofus

• Gæst
nej han mener du skal ha fuld super kit i alle baner

Darth lord

• Gæst
man skal både samle alle klodser og minikits

KLODSERNE er for ??? banen
og
MINIKITTENE er for de øvrige rumskibe som kan ses uden foran Dexters diner hvor du i øvrigt kan møde alle de figurer du har unlocked