skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Mobilspil

(Læst 2410 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TK-41

• Gæst
Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle af de mobilspil der er kommet? Jeg har kun fundet Revenge, Puzzle Shooter og Ask Yoda, men der er jo kommet mange flere. Nogen der ved noget?

Kafka

• Gæst
Hvordan hører mobilspil ind under computer spil ?  :?
ja ja.. sagt af en person som HADER mobil telefoner, og at de idag ka fyre atom raketter af, og jeg ved ik hvad  :)

undskylder på forhånd for unødvendig brok.. undrede mig bare.

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Tak for det Kafka, flytter dette emne til Andre Star Wars Spil.
"Do or do not - There is no try"

TK-41

• Gæst
Det passer vel lige så meget ind under computerspil som de andre konsolspil I har derinde, da en mobil også er en konsol... I hastig fremgang. Og jeg vil nu sige at en mobil er mere en computer end en konsol er, da man kan mange flere ting på den end på de fleste konsoller (jeg streger lige PSP, men bortset fra den).

Mace_windu

• Gæst
www.jamba.dk kan du få 2 spil mener jeg vist nok

Pizzajedien

• Gæst
jeg har købt ask yoda til min mobil men havad skal man i det jeg synes det er ret mærkeligt :D  :D  :D  :roll:

joko

• Gæst
Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle af de mobilspil der er kommet? Jeg har kun fundet Revenge, Puzzle Shooter og Ask Yoda, men der er jo kommet mange flere. Nogen der ved noget?

http://www.phonezone.dk/default.asp?ID=89&activeitem=mobilegames.vsp så skal du bare søge efter star wars så kommer der 7 spil og ask yoda er der også
men de virker ikke til alle mobiler men de virker alle til min sony erickson k608i untagen ask yoda

joko

• Gæst
www.jamba.dk kan du få 2 spil mener jeg vist nok

kan ikke finde star wars spil