skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars CCG !!!!

(Læst 3220 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kafka

• Gæst
Ta da !!! ... nu er det efterhånden hmm.. 2 eller 3 år siden jeg sidst fik lov til at få en omgang af dette geniale kort spil som er præcis som at lave sin egen film når man spiller ( plus at det er strategisk udfordrende og genialt ) ... Jeg vil blot sige at, jeg har stadi mine kort, og jeg vil stadi gerne spille.
.. og... til folk som måske ik lige har så mange kort , eller måske slet ingen har, så ka jeg godt låne og evt. give kort væk til folk som er meget interesserede. Jeg troede faktisk at jeg er den eneste SW CCG spiller tilbage i Danmark.

og husk nu!"!!!!!!!... man ka flyve i asteroid felterne, være bounty hunter, bygge dødsstjernen, hunt down and destroy the jedi,, være i senatet..befri naboo... hjælpe jabba the hutt..  ja alt i dette kort spil

:D   :D   :D

btw.. er frisk på alt fra få timers spil og til super lange power gaming weekends. vil også være rart at bytte lidt.. min byttemappe har også ligget stille i de mange år der er gået

og.. det hedder... star wars.. CUSTOMIZABLE card game.. og det var Decipher som lavede det.. og ik fuckin wizards of the ... ****  :)

note: jeg ka sagtens instruere folk i reglerne hvis nødvendigt  :D

jeg gir gratis cola og småkager ? ?  :cry:  ka ik være rigtig at jeg ska lægge mine kort pænt på plads igen  :cry:
jeg vil bo i USA  :cry:

Kafka

• Gæst
I må da være herinde ?  :(  kom nu... kort er intet problem.. ka sagtens låne jer, eller give i et relativt ok stort omfang  :(

og husk nu... man ka flyve i asteroid felterne, være bounty hunter, bygge dødsstjernen, hunt down and destroy the jedi,, være i senatet.. ja alt i dette kort spil  :D   :D   :D

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Har spillet og spiller det, men mener du hjemme hos dig? :o
"Do or do not - There is no try"

Kafka

• Gæst
jamen.. HVOR som helst... jeg ka sagtens lægge lokale og bord til ( hvis jeg rydder op heh ) . men jeg ka rejse hvorhen det ska være i landet hvis det er det.

thomaz

• Medlem af Jedi Rådet
Heh, lidt desperat? :wink:

Ej, ved også at lukelee spiller det :)

Kafka

• Gæst
nah.. så vidt jeg har fattet spiller han det der nedre sw TCG, hvor det bare gælder om at have mest styrke. heh

thomaz

• Medlem af Jedi Rådet
Citat fra: Kafka
nah.. så vidt jeg har fattet spiller han det der nedre sw TCG, hvor det bare gælder om at have mest styrke. heh

Heh, han spiller vist dem alle sammen :lol:

Kafka

• Gæst
Yeeehaaa... jamen. vis mig vej til din og hans mercy og nåde  :D

Twotak

• Gæst
Så drenge er der sku lagt i kakkel ovnen!!

Først og fremmest er JEG en nød for ikke at have meldt mig til fan klubben før nu!! :x dooh

Nå men efter det vil jeg sige hvis eller når der skal spilles er jeg klar!!
(altså efter aftale i ok tid)
Min fætter og jeg spiller begge stadig meget . også selv om vi ikke har kunne få kort i LAAANG tid!! ævævæv
Og vi er, skal jeg selv sige det , ok til dette super spil...! så vi er klar også til de oldscool 4 mand's som vi ikke har prøvet siden 2000.

..så bring on the forceplay...

Ellers et lille spørgsmål:

Er det TOTALT umuligt at få couroucant kort anywhere!! den samling er jo for fed!!

Nå men godt og se nogen er der ude

Kraven

• Gæst
Kender ikk spillet men det lyder da yderst interesant...

kunne være man skulle prøve en dag.....

Twotak

• Gæst
ja du burde prøve det! det ER bare så godt et card game..
der er SÅ mange muligheder og valg man kan tage.. spillet er ekstremt inviklet i starten men som man lærer det er det kun lækkert at det er så omfattende!! :)
det giver spillerne muligheden til virkelig at "udspille" hinanden selv med et halv dåligt sæt kort kan man sku stadig kicke ass. hvis baere det er sat ordentlig sammen!

Lær det!! eller lad mig lære dig det!?

Kafka

• Gæst
ingen af kortene ka købes mere i DAnmark.. men der sælges ganske biligt fra ebay.. har selv købt nogen coruscant pakker.. udover det.. så har jeg en ganske stor byttemappe hvis det er ( har ik spillet eller byttet siden 2001 da danskerne forrådte star wars ccg ).. af en eller anden mærkelig grund.. er danmark faktisk det eneste land der droppede star wars ccg. jeg har dog så hardcore som jeg er, fortsat med at spille over nettet mod folk fra canada og usa osv.. men.. savner virkelig at spille irl.

min msn er commander_igar@yahoo.com

ps.. synes stadi at Death star II er den bedst serie nogensinde produceret

btw.. tjek på www.swccgpc.com   der er lavet alternative gametekster til nogen af de gamle kort.. så de gamle kort er blevet fede igen. bare print dem ud og sæt ind i plastic lommen med kortet.