skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ik flere star wars film?

(Læst 1512 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Don_Darin

• Gæst
Er det rigtigt at indstruktøren udtalte sig om at der ik udkommer flere star wars film?
Han kunne da godt lige bruge lidt fantasi og lave en til, eller bare lave 4-5-6 om for graffiken og effekternes skyld.

Wookiee

• Gæst
Citat fra: Don_Darin

Han kunne da godt lige bruge lidt fantasi og lave en til, eller bare lave 4-5-6 om for graffiken og effekternes skyld.

Uha.... nej 4, 5 og 6 skal være som de er nu. Men det ville da være fedt, hvis han lavede et par film mere. Men på den anden side, han har brugt næsten hele sit liv på det, så det er da ganske forståeligt, hvis han vil til at lave noget andet.

June

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
jamen jamen jamen..... :( ja ved godt at han selv må bestemme.... men hvis det stod til mig.... så lavede han altså ikke andet!!!
*Thank god. You scared me half to death... or more to death.* - Spike

*I want more.... And I know I shouldn't*
*Attachments leads to jealousy*
*There is still good in him, I can feel it*
http://www.livejournal.com/users/junepadme/

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Der var jo oprindeligt tiltænkt 9 film, som så blev ændret til 6, men nu får vi se. Lucas kunne godt optagfe en Star Wars film kamufleret som noget andet. Det har han jo gjort tidligere (Blue Harvest var jo Return of the Jedi).

Men dette emne skal ikke ligge under Episode III, så jeg har flyttet det hertil.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.