skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SW fanfilm -[Consequence]- !!!

(Læst 38781 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Master Morten

• Gæst
Citat fra: Jedi Master Hugomand
Det er da godt nok nogle flotte tegninger :D Men I skal jo nok lige have nogle kapper over jer, siden at I sidder i rådet :)

Kapper er kun i vejen og livsfarligt, når det gælder effektivitet i kamp. Tror du ikke på mig? Prøv at se "The Incredibles" :P

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Master Morten
Citat fra: Jedi Master Hugomand
Det er da godt nok nogle flotte tegninger :D Men I skal jo nok lige have nogle kapper over jer, siden at I sidder i rådet :)

Kapper er kun vejen og livsfarligt, når det gælder effektivitet i kamp. Tror du ikke på mig? Prøv at se "The Incredibles" :P

Men så er det jo bare lige at de ikke rigtig skal i kamp ;) Kun Mara.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, det er genialt, at hende der knap nok ved hvordan man holder på at lyssværd, skal i kamp :D Jeg tror jeg vil være ligesom hende i EU - hende der aldrig bar lyssværd :D Master Fay tror jeg hun hed :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Master Morten

• Gæst
Citat fra: MaraJade
Ja, det er genialt, at hende der knap nok ved hvordan man holder på at lyssværd, skal i kamp :D Jeg tror jeg vil være ligesom hende i EU - hende der aldrig bar lyssværd :D Master Fay tror jeg hun hed :)

Gætter på, at modstanderen allerede knækkede sammen ved synet, fordi hun var nuttet. LooL... Ej.

En kriger der aldrig trækker sit våben har altid en bestemt mystik og overlegenhed over sig. Som om man aldrig behøver at trække våbnet, fordi man sagtens klarer sig uden eller andet mystisk ;)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Selvfølgelig skal de have kapper, det ser jo vildt fedt ud når de smider dem lige før en kamp :D

Jeg ville bare ikke tegne det op, for det skjuler en hel del af resten af dragten ;)

Og ehh, genialt at der allerede er en slags kappe på Maras dragt.. Den var ikke lige velovervejet..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

June

• Jedi Mester
er ihvertfald glad for skitsen til mit kostume... præcist sådan jeg havde forestillet mig den...

hmm hvis Jen skal være andet end et menneske skal Jorun vel også være det... eller halvt menneske halvt.. hvad Jen nu skal være?? Måske var det en idé så var vi jo kun halvsøstre....??
*Thank god. You scared me half to death... or more to death.* - Spike

*I want more.... And I know I shouldn't*
*Attachments leads to jealousy*
*There is still good in him, I can feel it*
http://www.livejournal.com/users/junepadme/

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Nu ser det ud til, at flere af karaktererne er humanoids og dermed ikke mennesker, Får vi brug for en proffisionel smnkør, så kender jeg én, som vi nok kan overtale til at sminke os (og ja han er skam Star Wars fan).

June, jeg tror at både Jen og Jorun er mennesker, det vil jeg foretrække, da i jo er elever af min karakter Jeel. Men det er selvfølgelig helt op til jer selv.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
hm, men bare fordi de er dine elever, behøver de vel ikke være samme race som dig? :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Qui-Gon

• Gæst
Ser spændende ud. Hvor langt er i nået?

Jeg gad egentlig godt være med. Men hvor tænker i på, at filme henne?

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Citat fra: MaraJade
hm, men bare fordi de er dine elever, behøver de vel ikke være samme race som dig? :)

Nemlig.. Jeg synes nemlig tit når jeg ser de andre Fanfilm, så er der ikke mange der er humanoids istedet for mennesker.. Altså de er alle mennesker, mere eller mindre..

Derfor kunne det være overkodylsuperkaninfed (;)) hvis der var et par stykker eller flere der ikke var mennesker i vores..

Og Wulff det lyder fedt med den sminkør :D

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Pepe The Prawn

• Gæst
Nu er det godt nok med en sminkør. Men der er andre ting som tænkes meget over hvis den her fanfilm skal blive til noget, eller hvertfald blive god! Der har været meget snak om et kamera, det er også meget godt. Men nu skal der også tænkes på lys og lyd. Alm lys og lyden som optages gennem et     alm hjemmevideo mikrofon er ganske enkel noget være lort! Så det er skam ikke kun et godt kamera som laver noget flot at se på, der spiller lyset meget ind! Og tænkes der kun på kameraet lad mig så vise jeg den her tråd! http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=3372
Og jeg mener virkelig kvaliteten bliver lige så dårlig som Turkish Star Wars! Hvis ikke dårligere!

June

• Jedi Mester
hmm... så gør vi bare ligesom tegnefilm :P Optager det først og ligger stemmer til bagefter... i Obi's lydstudie.... Ej ved det virkelig ikke... men det var da et forslag
*Thank god. You scared me half to death... or more to death.* - Spike

*I want more.... And I know I shouldn't*
*Attachments leads to jealousy*
*There is still good in him, I can feel it*
http://www.livejournal.com/users/junepadme/

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Jeg har et badekar...
Citat fra: June
hmm... så gør vi bare ligesom tegnefilm :P Optager det først og ligger stemmer til bagefter... i Obi's lydstudie.... Ej ved det virkelig ikke... men det var da et forslag

eller gøre ligesom en SW-film optage først og lægge stemmer til bagefter  :wink:

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Det er jo normalt i film at lægge stemme til bagefter, sååå det kan da godt være :)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Citat fra: June

Citat fra: Darth Matata
eller gøre ligesom en SW-film optage først og lægge stemmer til bagefter

Matata, jeg tror osse det var det hun mente.. Under alle omstændigheder vil der blive noget lydoptagelse senere, måske fordi det blæser, måske fordi man skal hviske noget, og det er svært at gøre for omgivelserne.. Så kan man "genindspille" lyden og det er sikkert en helt normal del af filmproduktionen..