skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Invitation til non-rp dansk guild

(Læst 27575 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Hej SWFDere.

Jeg har lagt mærke til at mange af jer gerne vil spille med hinanden, og gerne vil spille med andre danskere.

På Europe Infinity har jeg en figur der hedder Rooha og lige for tiden er lvl 13 på vej mod CH. Jeg spiller sammen med en anden dansker og vi snakkede om at oprette en dansk guild. Jeg ved godt at Eclipse er kendt som 'den gamle danske server' men på den anden side er Semper Danica, som var der dengang, flyttet videre til WoW og andre spil, så jeg vil hellere starte frisk.

Det eneste krav for at være i guilden er at du skal kunne forstå dansk. Det er IKKE en rollespils guild så non-rpers må godt være med, selv om jeg vil respektere dem der ønsker at rollespille.

Hvis nogen er interesserede i at vi opretter denne her guild så skriv en besked i denne her tråd. Så finder jeg et tidspunkt hvos vi kan mødes på serveren, grinde lidt, købe vores guild-hall og oprette guilden.

Jeg foreslår at tagget bliver <DANE>. På den måde vil andre danskere også hurtigere tage kontakt til jer.

Det er ikke et krav at i holder op med at spille på jeres egen server, men man kan jo droppe forbi og lave nogle events her fra tid til anden. Måske kan vi få lov til at invadere en by og lave et 'dansk kvater' eller måske, hvis/når vi bliver nok, lave vores egen by.

Det er et forslag at least.

Nogen der er interesserede?

Edit: lavet om til opslag. Er dette et problem, så sig venligst til
-Wookiee

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Wow jeg har også en char på EU-infinity! Jeg vil gerne være med :D

Güntermann

• Gæst
Jada! HAr da lige lavet en char, for meget kort tid siden! Jeg vil med :D

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
Den er jeg med på! Opretter en bruger snarrest... :) navnet bliver nok igen Keptu Iaja

EDIT: Keptu Iaja er oprettet :)

Meetle

• Padawan
  • **
Det lyder bare for fedt - Jeg har selv lige startet en player på serveren. Jeg kender flere på serveren der gerne vil deltage.

Min karakter hedder "Proxo" - Alle er velkommen til at tilføje mig deres /friendlist

Ses
If pollution grows! - Children won't!

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Hov, glemte lige at sige at min char hedder Lahn Dalio

Güntermann

• Gæst
Må hellere også skrive, at min char hedder Ehaw Crestingwalker, og rollespiller tit :D

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
/yel jeg vil være med!!

i må sgu ikke lave en guild som hedder Dane uden at have mig med:P
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

Darsha

• Jedi Mester
Okay, Danes.

Søndag d. 25 September 2005 kl. 12 mødes vi i Mos Eisley Starport.

Jeres contact hedder Rooha, er wookiee, og vores mål er at tjene penge og grinde.

Jeg er rebel på serveren så vidt jeg husker, og hvis det er så kan vi altid tage en tur i corvetten og se om vi ikke finder et powerplant eller noget. Det er dog næppe den hurtigste måde for n00bs (hvilket vi jo vil være) at tjene penge på.

Når vi har tjent nogle K finder vi en arkitekt til at lave os en guild-hall.Når først vi har det sætter vi den ned og så kan vi altid samle den op og rykke den hvis vi finder en by at bo i. Først og fremmest skal vi bare have tagget: <DANE>

Hvis i er forsinkede søndag så send et /tell til Rooha. Jeg kan godt holde styr på folk. Det er måske en idé at i skriver jeres SWFD navn i jeres Bio, og i skal være vekomne til at skrive bio'en på dansk. Så kan vi kende hinanden.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Kan nok ikke komme der :( Har lige været til LAN hele natten på det tidspunkt så jeg tror nok ikke at jeg kan holde mig vågen på det tidspunkt :( Æv ... Men jeg kan vel godt være med alligevel? Altså i guilden? Jeg skal nok hjælpe til på et andet tidspunkt.

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
Darsha har du en MSN jeg må adde dig på?

Darsha

• Jedi Mester
Ja, men jeg tilføjede dig i stedet.

Güntermann

• Gæst
Jeg kan heller ikke. Det er min fødsesldag den dag :(

tobacco

• Youngling
  • **
Yey. Jeg spiller også på Infinity og hedder Smokster. Jeg vil kigge forbi.  8)
Do you feel it? Do you feel the power of the Dark Side? The only real
power! The only thing worth living for! -- Darth Bane

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
ellers er det ikke så slemt at skaffe nogen mill, kan evt. se om der er nogen fra den server der vil trade 1 mill på sunrunner for 1 mill på Europe infinity.. men kun måske! men jeg kommer:P
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>