skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 72142 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Hvilke spil har du gang i lige nu??

Jeg spiller enormt meget SWG, men når jeg lige har fået nok af det så, tro det eller ej, sætter jeg mig foran playstationen og spiller final fantasy VII ( :o ).

Hvis jeg har fået nok af dem begge to, spiller jeg KOTOR. Både 1 og 2. Og hvis jeg skal være lidt social og spille med vennerne så står den enten på warcraft 3 eller counter-strike 1.6 eller source.

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
SWG, Battlefront, Battlefield 2, battlefield 1942(single player, da jeg ikke kan finde nogen servers! /cry) det er vidst de spil jeg har på min PC lige nu... men der kommer jo nogen flere snart:D
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

Lord Vader

• Gæst
spiller meget WoW, og egentlig ikke så meget andet...

men glæder mig meget til starten af det nye år, hvor spore bliver released

Qui-Gon

• Gæst
Spiller meget spil som Jade Empire KOTOR 1 og 2 som er nemme at komme igennem og som altid er sjove at spille igen.
.

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Jeg spiller JKA og KOTOR2 for tiden og venter på Battlefront2
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Güntermann

• Gæst
Spiller selv kun SWG lige nu, da jeg venter på kotor spil og andre gode rollespil :D

Supreme Augen

• Gæst
Jeg spiller JKJA, San Andreas, Budokai 3, og så ik meget mere

Tionne

• Tvilling og klon
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Spiller faktisk ikke rigtig noget for tiden, medmindre Minestrygerflag og 4-på-stripe over MSN tæller med  :lol:
Ellers spiller jeg...æhm.....Mario spil på nintendo 64'en og DK på den gamle super nintendo  :oops: Håbløst af mode, men  :wink:
Spiller også Heroes til tider og The Sims samt Age of Empire, kan jeg da heller ikke feje helt af banen.

Skal ud og have købt mig JAK, når jeg engang får taget mig sammen, til at tage til byen.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Spiller da World oF Warcraft. ;)

Virkeligt et fedt spil man bliver afhængig af som narkotika. Jeg anbefaler jer ikke at spille det. I mister alt grundlag for social sammenværd med andre folk :D

Tionne

• Tvilling og klon
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Citat fra: Kyle Katarn
Spiller da World oF Warcraft. ;)

Virkeligt et fedt spil man bliver afhængig af som narkotika. Jeg anbefaler jeg ikke at spille det. I mister alt grundlag for social sammenværd med andre folk :D

:lol:

Ganner Rhysode

• Gæst
Arg, lige for tiden laver jeg intet spilmæssigt. Dog udkommer Myst 5: End of Ages om en to uger, så der har jeg noget at lave.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg spiller lige nu Call of duty til pc. Det er et ret fedt pc spil, ellers har jeg igen kastet mig lidt over postal II share the pain. Det er et ret underlig first person shooter hvor man kan rende rundt og slå folk i hovedet med en skovl så det siger DIINGGG og trække sin BIIIP frem og pisse folk i hovedet så de brækker sig...ja som sagt et ret wierd spil men det er fedt at knalde en skovl i fjæset på folk og til sidst flyver deres hoved af he he  :twisted:
Darth Pingu Awakens

Supreme Augen

• Gæst
Citat fra: Darth Pingu
jeg spiller lige nu Call of duty til pc. Det er et ret fedt pc spil, ellers har jeg igen kastet mig lidt over postal II share the pain. Det er et ret underlig first person shooter hvor man kan rende rundt og slå folk i hovedet med en skovl så det siger DIINGGG og trække sin BIIIP frem og pisse folk i hovedet så de brækker sig...ja som sagt et ret wierd spil men det er fedt at knalde en skovl i fjælset på folk og til sidst flyver deres hoved af he he  :twisted:
lol ... En Modification til cS?

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Er ved at gennemføre Lord of the Rings: The Return of the King igen. Jeg har næsten ingen spil, så jeg skal nok snart investere i nogle flere.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Citat fra: Supreme Augen
Citat fra: Darth Pingu
jeg spiller lige nu Call of duty til pc. Det er et ret fedt pc spil, ellers har jeg igen kastet mig lidt over postal II share the pain. Det er et ret underlig first person shooter hvor man kan rende rundt og slå folk i hovedet med en skovl så det siger DIINGGG og trække sin BIIIP frem og pisse folk i hovedet så de brækker sig...ja som sagt et ret wierd spil men det er fedt at knalde en skovl i fjælset på folk og til sidst flyver deres hoved af he he  :twisted:
lol ... En Modification til cS?

nej det er ik til counter strike men et selvstændigt spil. Det ertotalt underligt med en totalt fucket up humor eller ihvertfald en noget anderledes humor  :D bare det man kan knalde en skovl i roen på en gør spillet lidt ud over det sædvanlige
Darth Pingu Awakens