skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75705 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
ud over Wow (world of Warcraft) som er en fast del af det jeg spiller altid, spiller jeg Dark Messiah.

Det er et ret cool spil synes jeg med godt nytænkning i, så som at man kan sparke sine ofre når man er i kamp, altså sparke dem lidt på afstand, og nogen steder er der pigge på væggene som hhvis man sparker dem hen på disse pigge, så blir de siddene og dør instant.

en anden ting er at i en kamp opbygger man rage, og når det er fyldt op kan man lave et power attack hvor man hugger hovedet af fjenden.

Grafisk er det også ganske flot, jeg spiller det til X-box 360 men ved det også kan fås til pc.

jeg ved ikke helt hvor gammel spillet er men jeg tror ikke det er så nyt igen, men kan man lidt stemning a la Oblivion, Dungeon and dragons like og bare middel alder tema kan jeg godt anbefale det synes jeg.

Det er dog ikke så frit som Oblivion, at man kan løbe rundt hvor man vil hvilket er lidt en skam, det kører i kapitler men okay det kan man godt leve med.

Et andet spil jeg også har købt er et spil der hedder two worlds, også et spil som Oblivion og dette er også lige så frit som ja Oblivion.

Der går man der hen hvor man vil og tager quests ligesom i det andet spil, igen grafisk er det ganske flot og spillet udvikles alt efter de handlinger man vælger igennem spillet.

Dette har jeg dog ikke spillet så meget endnu men regner da med og udforske det noget mere på et tidspunkt.

Det sidste spil jeg har gang i..jep jeg gamer en del for tiden selvom jeg burde bruge krudt på andre ting hehe :) men det er et spil der hedder Blazing Angels II Secrets weapons of world war II, det er et flyspil hvor man kæmper imod tysklands luftwaffe.

Grafisk er det ganske flot men nogen af missionerne er enten vild svære eller nærmest latterlige, men ok gav kun 50 kroner for det som et helt nyt 360 spil i Merlin så det går lige op hehe.

ah jo så ligger GTA IV jo også stadig og spøger ind imellem, det er lige man somtider får lyst til og være byens skræk bag rattet plus jeg endnu ikke har gennemført det men er godt på vej.
Senest Redigeret: 12-08-2008, 15:54:09 af Predator
Darth Pingu Awakens

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Hvis man har en nogenlunde kratig maskine, vil jeg anbefale Mass Effect, det er ganske underholdende og varieret gameplay.
Og så er det en lille smule Star Wars-agtige elementer med.

Også Biohock skal jeg anbefale hvis man ikke har prøvet det endnu, det er ikke det allernyeste, men meget anbefalelsesværdigt.

Dark Messiah som du nævner predator, er som du selv siger ikke så nyt, men helt sikkert meget holdbart den dag i dag, og masser af muligheder for at skabe sig sit helt eget spil.

Er man til ræserspil, så kan jeg anbefale Race Driver Grid, rigtigt gennemført spil med sjove muligheder, såsom at man kan spole tilbage i tilfælde af styrt, analysere hvad der gik galt og få en ommer, grafisk set er det også en nydelse.
Der er dog enkelte ting som burde have været lavet en smule mere i dybden når man nu satser på realisme, såsom benzinforbrug og dækslitage, alle de små ting som bare ville have forbedret oplevelsen.
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Så har jeg kastet mig over endnu et spil til xbox 360, det er spillet GRID som er et bil spil, det er et af de bedste bil spil jeg har spillet til dato synes jeg.....elsker især løb som stockcar delen hvor man skal smadre alle de andre biler og vinde løbet. Ud over det er der Le Mans 24 Hours og som kæmpe le Mans fan eklsker jeg dette fraske klassiske løb. Grafisk er spillet en nydelse og lydsiden er bare rigtig fed især under le Mans       
Darth Pingu Awakens

Observer_DK

• Jedi Mester
Grid er rigtig underholdende, og har mange sjove ting såsom evnen til at analysere ens fejl og gå tilbage og rette dem.

Jeg er også selv kæmpe Le Mans fan, og selvom det er noget af det bedste der er derude, så synes jeg man er sluppet en smule for let om med det.
Jeg synes man kunne have lavet brændstofforbrug og dækslitage uden de store problemer, da pitstrategi er en stor del at hele Le Mans, det element mangler altså her.
Udover det kunne jeg godt ønske mig lidt flere biler, det kan jo sikkert tilføjes via patches, så det kan gå, men savner lidt dybde under det ellers meget flotte ydre.

Men okay jeg ved godt at Grid ikke er et decideret Le Mans spil, men det havde næppe krævet alverden mere at sørge for brændstof og dæk.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
tja man kan vel sige at jeg er blevet lidt WoW fan i densene tid.. og har spillet mega meget (på pc) og har fået nogle dejlige lvl 70'er

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det med at der mangler lidt i Le Mans, som pit stops og sådan må jeg nok give dig helt ret i Observer_DK

især når man faktisk kan vælge og køre i 24 timer IRL.

hvad server spiller du på Master ??

jeg har to level 70ér.

en hunter og en frost mage.

min frost mage er blevet yderst kraftfuld, har nu næsten kun Epic udstyr, han er det man kalder en DPS (Damage pr second) og ohh yes han gir damage :)

ud over de to har jeg en del andre caracters, der iblandt et par horde....den ene hedder boogeyman hehe  :lol:

ser meget frem til WOTLK eller Wrath of the litch king som det hedder i alm tale.
Senest Redigeret: 22-10-2008, 08:15:51 af Predator
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Jeg spiller mest Serious Sam: First Encounter da det er det eneste fede spil som kan køre på min bærbar.. :roll: Venter på at min storebror har tid til at hjælpe mig med at få mine nye dele i min stationær, så jeg kan begynde på Crysis og Spider-Man3. 8-)

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
jeg har det svære ikke betaling spillet selv, jeg har en hunter hos min fætter i lvl 45, men jeg har to i lvl70 en warrier og prist.. men det er på en funsever.. 

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
okay :)

jeg er på Aeria Peak.....

navn Garganz.

hvis nogen skulle ha en caracter på samme server og eller fik lyst til og game WOW :)
Darth Pingu Awakens

Darth Satoris

• Gæst
Da jeg nyligt har købt en Wii, har den næsten været i gang hele tiden. Og hvis ikke den, så Team Fortress 2...

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Jeg spiller ikke så meget for tiden, leger med at lave SW karakterer i sims2 når det lige kommer over mig. På det sidste er det blevet mest til resident evil 4 til wii'en, og før det, force unleashed. Sidstnævnte var bare så hurtigt gennemført, og multiplayerdelen er noget så kedelig i længden... :-(

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

tobi

• Padawan
  • **
force unleashed, counter strike, warcraft 3 frozen throne, battlefront 2

Observer_DK

• Jedi Mester
Uha jeg synes der er meget at spille for tiden, Red Alert 3 og Tomb Raider Underworld er dem jeg har mest gang i lige nu og så skal man jo også til Call Of Duty engang.

Red Alert 3 er helt fremragende underholdning, mange gode skuespillere og store navne som udgør plottet i et glimrende strategispil, som tilbyder campaign mode online og det er genialt godt.

tobi

• Padawan
  • **
Uha jeg synes der er meget at spille for tiden, Red Alert 3 og Tomb Raider Underworld er dem jeg har mest gang i lige nu og så skal man jo også til Call Of Duty engang.

Red Alert 3 er helt fremragende underholdning, mange gode skuespillere og store navne som udgør plottet i et glimrende strategispil, som tilbyder campaign mode online og det er genialt godt.

Uhh red alert 3 kunne jeg godt tænke mig er det godt ?

Darth Satoris

• Gæst

Uhh red alert 3 kunne jeg godt tænke mig er det godt ?

To ord:

K Ø B    D E T !!!