skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75690 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dark Jedi

• I am are Sith Lord Join me in the parth to the dark side
  • Jedi Ridder
  • Join The Dark Side
hvordan tager i spillne ud fra en wii når i er færdig med at spille  jeg mener lige som når man skal tage et spil ud af en xbox 360 skal der skal man altid gå tilbage til dashbord. skal man så på wiien trykke på wiimoten på home og så på wii menu eller hvad ? :-)

Dark Jedi

• I am are Sith Lord Join me in the parth to the dark side
  • Jedi Ridder
  • Join The Dark Side
jeg spiller Pokemon Battle Revalution til Wii, Ok spil selvom man ikke har diamond eller pearl til DS

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Lige for tiden ingenting, men ellers spiller jeg generelt Heroes of Might and Magic III, udvidet version. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

The Dark Lord Of The Sith

• Jedi Mester
  • *
  • Køn: Mand
Jeg har lige fået "Guitar Hero III: Legends of Rock" til pc, så jeg er igang med det her for tiden. Fedt spil :D

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Lige nu spiller jeg Mass Effect, CoD2 og Halo 3.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Darth Satoris

• Gæst
Lige for tiden spiller jeg Metroid Prime: Hunters online. Det er fedt, men lidt ærgerligt at der er så mange cheatere. Man kan se min vennekode inde på: www.zeroshjemmeside.frac.dk hvis man nu selv havde spillet og kunne spille online...

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Lige for tiden spiller jeg Metroid Prime: Hunters online. Det er fedt, men lidt ærgerligt at der er så mange cheatere. Man kan se min vennekode inde på: www.zeroshjemmeside.frac.dk hvis man nu selv havde spillet og kunne spille online...

Til hvilken konsol? :roll:

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Nintendo DS.

Darth Guldan

• Gæst
Spiller ikke rigtigt noget for tiden... Har lånt mine Star wars spil ud fordi jeg ikke rigtig spillede dem... Men nu hvor jeg har lånt dem ud - savner jeg dem som en i h******... Når jeg får dem igen står den generelt på:

Star Wars battlefront
Empire at war
KotoL

Guldan

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Kotol???

Darth Satoris

• Gæst
Kotol???

Jeg tror han ville have skrevet KotoR, også selvom L'et og R'et er lidt langt fra hinanden på tastaturet... :-o
Men måske ikke alligevel... Men det er mit bedste gæt.

starchristian

• Gæst
jeg spiller for tiden avp2 det er fedt

Darth Satoris

• Gæst

Undskyld mig, men hvad er forkortelsen avp2 for et spil? Jeg ved godt, at jeg har en hvis manglende paratviden hvad angår spil og deres titler, så derfor spørger jeg lige... Hvad er det? :-D

Jedi Knight of Den

• Gæst

Undskyld mig, men hvad er forkortelsen avp2 for et spil? Jeg ved godt, at jeg har en hvis manglende paratviden hvad angår spil og deres titler, så derfor spørger jeg lige... Hvad er det? :-D

Aliens vs Predator 2  :wink:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jep det spil er ganske okay må man sige

jeg er begyndt og spille en del Sam and Max Episode 1.

har det gamle Sam and Max hits the road så klart jeg også måtte ha det here fede og skøre spil hehe.

Selvom det ikke er Lucas art der står bag er det i totalt samme gamle stil man kender og der er diverse hints til star wars og andre lucas art spil :)
Darth Pingu Awakens