skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75695 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jar Jar

• Everybody loves to hate him...
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • Haha what a mess
Hmm når jeg endelig får tid til at spille, står den i øjeblikket på enten X-Com 2: Terror from the deep, eller på Oblivion på min PS3.
Jeg er en halal slagter med grønne vægge...
Jeg har et badekar...
Jeg vil også have gaver, men jeg vil hellere have pandekager...

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Ocarina gennemført. Videre med Wind Waker. :-D
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Darth Satoris

• Gæst

Så man spiller lidt LOZ... har lige et spørgsmål: Er link en pige eller en dreng?

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
 :-D

Spiller Half-Life 2 The Orange Box.

Godt og 4 spil i et er de 549 kr godt givet ud :-)

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet

Så man spiller lidt LOZ... har lige et spørgsmål: Er link en pige eller en dreng?

Link er en dreng i alle spillene. Zelda er en prinsesse, så gæt hendes køn :-D.

Darth Satoris

• Gæst

Link er en dreng i alle spillene. Zelda er en prinsesse, så gæt hendes køn :-D.

Okay... jeg kom nemlig i tvivl da jeg så den her: http://www.youtube.com/watch?v=OZJw9sbOTsc

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Link er lidt svanset at se på må jeg ærligt indrømme. :lol: Men det er vel bare Manga-looket.

Her for ganske nylig gik det op for mig: Det er snart jul igen.. og.. hov.. Jeg har ikke gennemført F.E.A.R. endnu, som jeg fik til sidste jul. :lol: Dog er det ikke fordi det er kedeligt eller for uhyggeligt, jeg venter bare med at spille det til det er nat, for så bliver spillet kvalitet udnyttet maksimalt synes jeg. :) Men jeg har desværre sjældent haft tid til at spille det, men det håber jeg jeg når at gøre færdigt, så jeg kan ønske mig udvidelsespakken. :-D

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Link er altid en dreng afbilledet som enten et barn (7-13 år) eller et en ung mand (ca. 17 år). Dette er lidt forskelligt, da det ikke er den samme Link eller Zelda i hvert spil. Men jeg synes nu ikke, han er svanset. I hvertfald ikke i alle spillene. Her er tre eksempler.

Link fra "Orcarina of Time" (1998) og "Majoras Mask" (2000) er ca. 10 år gammel. I "OoC" rejser han et stykke ind i spillet syv år ud i fremtiden og bliver en "voksen mand" for at kunne stoppe den onde Ganondorf, der havde taget magten i Hyrule. Efter at have frelst Hyrule bliver Link "slettet fra fremtiden" af Zelda og sendt tilbage til sin barndom, så han kan indhente sin tabte tid, hvilket også forklarer, hvorfor han er barn i "MM".

Link fra "The Wind Waker" (2003) og "Phantom Hourglass" (2007) er ca. 13 år gammel og lever nogle hundrede år efter handlingen i "OoC", men ikke efter "MM". Han er cel-shaded og tegnefilmsagtig i sin udtryksform og virker måske lidt tøset eller barnagtig. Samtidig er han nok også den bedste eller næstbedste Link, når det kommer til kamp.

Link fra "Twilight Princess" er en mere dyster og realistisk version af helten og er ca. 16 år gammel. Han er klart den mest maskuline Link på nuværende tidspunkt, også selvom han er modemæssigt udfordret. Denne version lever mellem handlingen i "OoC" og "TWW"

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Jeg troede faktisk det var blevet væk i byggerod, men jeg fandt det alligevel! :-D
Dungeon Keeper II :evil:  Dybt sadistisk og ondt spil, jeg havde helt glemt hvor lærerigt sjov det er :lol:

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Veers

• Gæst
Jeg troede faktisk det var blevet væk i byggerod, men jeg fandt det alligevel! :-D
Dungeon Keeper II :evil:  Dybt sadistisk og ondt spil, jeg havde helt glemt hvor lærerigt sjov det er :lol:

Palpy - du har lige fortalt mig hvad jeg egentlig skal bruge min søndag eftermiddag på !! ;D

DUNGEON KEEPER !!

Jan-Sparrow

• Gæst
Uha på det sidste har der været en del spil igennem maskinen, Call of Juarez, Bioshock, Half Life2, Dark Messiah of Might and Magic. For ikke så længe siden bestilte jeg Broken Sword 1 & 2 hjem, fabelagtige spil, helt utroligt. Her på det seneste har jeg hevet Hitman: Bloodmoney frem igen og spillede det. Hitman er en fantastisk serie.

Nårh ja, har også haft gang i Mafia, Thief: Deadly Shadows og The Witcher..

starchristian

• Gæst
jeg spiller avp2 demo

Supreme Augen

• Gæst
Jeg har været syg på det sidste, hvilket har resulteret i at jeg har over-stenet alle mulige utroligt mærkelige computerspil... Lige fra Crysis demoen til Worms World Party hahaha  :-o.
Senest Redigeret: 05-11-2007, 00:27:38 af Supreme Augen

Sirbie

• Jedi Mester
  • For jeg headbanger stadig!
Jeg er begyndt at dele øretæver ud online i Age of Mythology og Rome Total War og Barbarian Invasion total war ;D
No evil intergalactic invasion before tea!

Darth Hygge

• Gæst
Jeg elsker bara Total War Serien er igang med at erobrer verden med Danskerne i Medieval 2 Total War.