skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75688 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
Spiller Bioshock, kan klart anbefales og flot grafik med settins på low.

starchristian

• Gæst
jeg har lige gennemført starcraft (igen)

Supreme Augen

• Gæst
Spiller Mafia 1. Det er genialt  :lol:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
bruger helt vild meget tid på WOW world of warcraft)

men har lige købt Tom Clansy´s Rainbowsix Las Vegas og puha det er da fedt mand.

man styrer et swat team som skal løse en masse svære opgaver som terrorister og så videre.

så når alt brænder på så sender man Swat ind for at klare ærterne :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Jeg har næsten gennemført Unreal Tournament nu. Det spil er jo faktisk svært.. :P Og så spiller jeg CS:Source og C&C Generals - Zero Hour.

Sirbie

• Jedi Mester
  • For jeg headbanger stadig!
bruger helt vild meget tid på WOW world of warcraft)

men har lige købt Tom Clansy´s Rainbowsix Las Vegas og puha det er da fedt mand.

man styrer et swat team som skal løse en masse svære opgaver som terrorister og så videre.

så når alt brænder på så sender man Swat ind for at klare ærterne :)

Jeg vil anbefale dig, at finde de ældre titler af serien frem Pingu, hvis du kan lide Vegas, bliver du endnu mere vild med de andre... Klasikkere man virkelig burde prøve.
No evil intergalactic invasion before tea!

Darth Wizza

• Gæst
Jeg er lige igang med at klare Rome Total War Barbarian Invasion med The East Roman Empire. Det er for nice.   

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Jeg vil anbefale dig, at finde de ældre titler af serien frem Pingu, hvis du kan lide Vegas, bliver du endnu mere vild med de andre... Klasikkere man virkelig burde prøve.

ja, Raven Shield er personligt mit yndlings. :)

Her i dag fik jeg Spider-Man 3: The Game i fødselsdagsgave, så det skal spilles til den store guldmedalje! :lol:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Jeg har også Swat 4 men har dog aldrig fået det spillet heh.

men det her Las Vegas synes jeg er helt vild fedt men fy for pyffer hvor er det svært til tider hehe.....i like it

Tom Clancy laver godtnok nogen fede spil.

Har også Ghost Recon 1 han har lavet, det nye til X-box 360 hvor der nu er kommet en toer til, som jeg også skal ha på et tidspunkt, men Ghost Recon er også bare totalt fedt.

Hans spil holder og man kan bruge rigtig mange timer på dem.

men elsker Swat temet, de er lige en tand for cool og jeg elsker spil i den Genre.
Darth Pingu Awakens

Dark Jedi

• I am are Sith Lord Join me in the parth to the dark side
  • Jedi Ridder
  • Join The Dark Side
jeg har lige købt Lord of the rings til xbox 360 og Ghost Recon advance warfighter 1 premium edition til xbox 360 så det er dem jeg lige spiller for tiden

starchristian

• Gæst
jeg spiller battle station midway og det er fedt ps hvor mange fly skal man skyde ned i den første mission :?

Chrash Luran

• Gæst
Spiller stortset kun Tom Clancy spil, specielt Splinter Cell: Chaos Theory + Rainbow Six Vegas.

Er dog så småt begyndt at snuse lidt til Armed Assault.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
I de her dage spiller jeg The Adventure of Link (1987), Orcarina of Time (1998) og The Wind Waker (2003). Ja det er alle spil fra serien "The Legend of Zelda". :-D
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
uh selvom det er ferie har jeg ikke meget tid til at spille... men jeg hygger mig da lidt med Mercenaries (til PS2)
Det kan varmt anbefales  :-P Klart et fedt spil :-P(med en 2er på vej)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
helt enig Thrawn :) Mercenaries er et rigtig fedt spil, og jeg ser også rigtig meget frem til toeren.

Desværre kan etteren ikke køre på min X-box 360....endnu forhåbentlig :( jep har den til den gamle X-box :)

Nå men ja for mig er der ikke sket noget nyt på spilfronten, jeg spiller stadig World of Warcraft, ok spiller også Grand Thenf Auto Vice City stories på min psp.

Darth Pingu Awakens