skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75696 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jeg har skiftet igen hehe :)

jeg lånte Delta Force Xtreme på biblioteket så den er jeg ved og gå igennem, den er ret fed synes jeg og det er bare SÅ fedt og bruge sniper gevær og plaffe terroristerne fra et højt bjerg eller sådan :)
Darth Pingu Awakens

Franzi

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
  • I hate mornings
lidt sims hehe.. det er virkelig et godt spil og nogle gane Harry Potter

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Ej, hvor fryteligt.. opdagede lige at jeg ikke spiller andet end Sands of Time i øjeblikket :lol: Det går ikke! Det næste spil jeg putter i maskinen skal hermed være KotOR! Nytårsforesæt! :-P

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Sirbie

• Jedi Mester
  • For jeg headbanger stadig!
Ej, hvor fryteligt.. opdagede lige at jeg ikke spiller andet end Sands of Time i øjeblikket :lol: Det går ikke! Det næste spil jeg putter i maskinen skal hermed være KotOR! Nytårsforesæt! :-P

Glimrende ide Palpatine, jeg har tænkt mig at følge dit råd.... Jeg uninstaller lige kotor, og så smutter jeg ind på Holowan laboratory, for at fylde den op med nye mods, skal prøve en mod så man får en ny planet ;D
No evil intergalactic invasion before tea!

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!
Ny planet? Den tror jeg ikke jeg har hørt om.. du er altså lige nødt til at linke til sådan nogle mods når du render rundt og reklamerer for dem :-P
Jeg tror jeg var igang med en mandlig Revan som jeg havde pålagt en spændende personlighedsudvikling, som jeg selvf. ikke kan huske nu.. grr..

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Jeg er begyndt at spille Need for Speed Carpon :)

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Filmen er min længste nogensinde, og varer i sin uforkortede længde 42 minutter, men ingen vil nogensinde se en film, der er så lang. Derfor har jeg klippet den ned til 32 minutter. Når jeg har fået lagt VO på, klipper jeg yderligere lidt fra for så til sidst at dele filmen i to halvdele. Den er heldigvis indrettet sådan, at den kan deles i to. Så snart den er færdig lægger jeg en trailer ud. Jeg har overvejet, at ændre titlen fra "bIrTH oF tHE cLowN" til "The Living Joke", men jeg kan ikke helt beslutte mig. Byd gerne ind med jeres mening. 

nej nej nej du skulle have holdt dig til 42! det er et magisk tal!!  :-D (det er det i hvert fald for mig. :roll: ) Men lyder da rigtig fedt.

Efter jeg mødte de to Hell Knights er mit Doom spilleri gået i stå. Så nu har jeg kastet mig over Red Alert 2!  :evil: lol ^^ 

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
hehe ja måske lidt lang men det er vel bare godt....medmindre den skal på youtube så ville jeg nok dele den i 4 og sørge for at få den kortet til under 40 min :-)

lol jeg har klaret 1942 :roll:..........tjoo tjaaa jeg plejer jo ikke at spille så meget men nu nærmer Winter-een-mas sig jo så måske skulle man finde et nyt eller måske købe 2142 :roll: :wink:

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Lol, er man ikke nødt til at have Windows '98 for at køre det Nieal? :P

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
lol man kan da vist godt spille det med XP :|

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming

Så er det det andet man kun kan spille på '98 :P

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
jep jeg har prøvet 2'eren på en Xp maskine....en af mine venner har xp og han sad og spillede det
hele tiden da hans internet gik ned :wink:

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.

Så er det det andet man kun kan spille på '98 :P

Både Red Alert 1, 2 og 3 kan køre på en XP maskine. Men jeg har også en Crack-version. (gør at jeg kan spille 1'eren i xp.) :)

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Er lige ved at downloade Silkroad Online :-D Gratis! yay! www.silkroadonline.net hvis nogen havde lyst til at kigge på det :P

Dark Jedi

• I am are Sith Lord Join me in the parth to the dark side
  • Jedi Ridder
  • Join The Dark Side
er der nogen som har en Wii og som spiller Gamecube spil på den hvordan køre den spildene