skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75699 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
3'eren er god :) Bare irriterende der ikke er nogen cd-key med i min lol og jeg kan ikke bytte det, fordi jeg købte det i Canada lol og det er umuligt at få support fra microsoft.... grrr

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
  • Abby Sciuto -NCIS
Jeg spiller the sims 2 pets... Men det er næsten kun i weekenderne at jeg får tid...øv

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
SÅ! Doom 3, Quake 4 og F.E.A.R., har hermed optaget ALT min spilletid!  :evil: Det er også mega fede spil! Men samtidig mega uhyggelige!!!!  :-o

Supreme Augen

• Gæst
3'eren er god :) Bare irriterende der ikke er nogen cd-key med i min lol og jeg kan ikke bytte det, fordi jeg købte det i Canada lol og det er umuligt at få support fra microsoft.... grrr
Jeg spiller WoW trial, og BF2142 lol det kan godt være at jeg køber WoW full version lol. Lol ftw lol

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Jeg spiller Company of Heroes. ^^

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Uhh ja det spiller jeg ogsaa. Det er bare godt og saa Zelda :D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg har så igen skiftet spil og spiller Aliens VS Predator II

prøvede også Prince of persia sand of time men den blev godtnok hurtig slettet og smidt af h til igen. Kamera vinklerne i den sucks da for vildt og ødelægger hele spillet.
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet

Hvordan er det spil egentlig? Har nemlig overvejet at købe det.  :-)

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw

kunne man regne med du spillede andet? :roll: :lol: :lol: :wink:
et helt spil hvor du får lov til at tæve aliens....jeg har faktisk hørt om det
er det ikke noget med man kan være 3 forskellige i 2eren...mennesker, aliens og predator?
jeg mener at have set det før et eller andet sted :|

selv udløber min SWG i morgen så jeg må nok hellere se at få købt en måned eller 3 mere :|

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Alien Vs Predator II synes jeg er rigtig fedt

Det er sejt man kan være en Yautja og ellers bare gå på rov med alle de våben en predator har til rådighed, som plasma kanon, hunting spear, throving disk og meget mere.

kan man li aliens, Predators og marines så synes jeg man skal købe det og jep man kan være alle 3 racer men det kan man vidst også i etteren, det har jeg også men min grafik kort er vidst for nyt til det :(

kan man accepter den lidt gamle grafik som det har nu tror jeg man vil elske det.

jeg gir det 5 kranier ud af 5 ihvertfald :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
weee. Er den første til at skrive i den her tråd i 2007!! xD

Jeg kan hermed konkludere at Quake og F.E.A.R. har bukket under for en stærk modstander. Doom er simpelthen for FEDT til at jeg kan spille andet!! Quake og F.E.A.R. er stadigvæk fede spil men LANGTFRA så fede som Doom. (øhm... sagt på en anden måde: Quake er meget lignene Doom, Doom er bare bedre og F.E.A.R. blev simpelthen for scary så det venter jeg lidt med at spille.  :lol:)

Har netop nu mødt den hidtil værste modstander i Doom:

HELLKNIGHT

Den første gang man møder den møder man 2 på en gang, og de er simpelthen some nasty fellas!!  :evil:
Er endnu ikke kommet forbi dem...  :roll:

Ehm.. syns jeg havde set det før og har nu fået det bekræftet.. Vi har 2 fuldstændige identiske tråde.  :lol: den hér og denne:

http://www.skywalker.dk/forum/index.php?action=post;topic=4154.45;num_replies=53
Senest Redigeret: 06-01-2007, 00:02:39 af Nieal Buode

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Det kune være vi skulle have en af dem lukket så?

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Jeg kom FØRST!! :P

Lige pt. gamer jeg stadig en masse bf2 og SWG så ikk rigtig noget nyt i det :/ lol

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Tak for påmindelsen - Det er nu gjort.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Lige nu står den på skiftesvis The Elder Scrolls IV Oblivion/Knights of the Nine og The Movies Stunts and Effects. Har lige færdiggjort to film, men som begge mangler Voiceover, og en tredje film er ved at blive sat op. Mit headset er gået i stykker, så jeg er ved at spare op til et nyt, så filmene kan blive helt færdige. Den jeg arbejder mest på er en film kaldet "bIrTH oF tHE cLowN". Historien er delvist basseret på tegneserien "The Killing Joke", men jeg har taget mig visse friheder for at historien kunne blive mere min egen, og for at kunne lave den med spillet begrænsninger, uden at det ville se tåbeligt ud.

Filmen er min længste nogensinde, og varer i sin uforkortede længde 42 minutter, men ingen vil nogensinde se en film, der er så lang. Derfor har jeg klippet den ned til 32 minutter. Når jeg har fået lagt VO på, klipper jeg yderligere lidt fra for så til sidst at dele filmen i to halvdele. Den er heldigvis indrettet sådan, at den kan deles i to. Så snart den er færdig lægger jeg en trailer ud. Jeg har overvejet, at ændre titlen fra "bIrTH oF tHE cLowN" til "The Living Joke", men jeg kan ikke helt beslutte mig. Byd gerne ind med jeres mening. 

Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.