skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75691 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Det er egentlig sjovt, jeg fik CS med da jeg købte Half Life II men jeg har aldrig gidet og spille det en eneste gang hehe, jeg ved ik men jeg synes ikke det virker ret ophidsende på mig, efter det jeg har set om det.

Nææ så hellere en god gamg Aliens Vs Predator II det er FEEE og især hvis man kan finde ud af og styre aliens på væggene, så kan man blive en seriøst syg spiller  8-)
Darth Pingu Awakens

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Når vi snakker skydespil så er Unreal Tournament min klare favorit, også fordi at jeg har en chance i det spil i modsætning til CS hvor der generelt er for mange supercampere og det er stort set umuligt i UT.
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

Sirbie

• Jedi Mester
  • For jeg headbanger stadig!
Helt enig Pingu... Skal man have adrenalin chock skal du spille AVP 2.... som Marine (Kan ikke anbefales til folk med sarte nerver!). Desværre har jeg mistet mit eksemplar af AVP 2, og jeg kan ikke finde nogen stedder at købe det til mac :(
No evil intergalactic invasion before tea!

Young skywalker

• Gæst
ö

Er begyndt at spille Dota igen, rimlig meget.. (Dota er de mest populære maps i wc3tft)

Og KOTOR2  :-)

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Har lige genopdaget mit elskede Age of Empires 2!! Faktisk holdt jeg helt op med at spille computer efter mit "brud" med SWG.. men, så var det at jeg fandt det i en af mine utallige bunker, og måtte bare liige prøve det... :lol: :roll:

Jeg ved godt at der er udkommet 3'er og alt muligt, men jeg syntes nu at det er meget sjovt med 2'eren. Desuden har jeg alligevel næsten ikke tid til at spille, så det er ikke ret meget jeg egentligt spiller.
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Supreme Augen

• Gæst
Ohmygod Luminara  :lol:. Jeg syntes at selv AoE (Area of Effect, yeah!) 3 er .. Weird :P...

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Jeg har Age of Empires 3 :P Det er godt. Bare lidt ærgeligt at jeg købte det i Canada, og da jeg kom hjem fandt jeg ud af at der ikke var nogen cd-key med :( lol... så ingen multiplayer til mig... Og alt hvad der har noget med microsoft er umugligt at få support til...

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Fortiden spiller jeg:

Serious Sam
Red Faction 2
Counter-strike: Source
Day of Defeat: Source
Half-Life 2
Battlefield 2

Det skifter meget hvad jeg spille men det er (som i kan se) hovedsageligt first-person-shooter spil jeg spiller!  :-)

Supreme Augen

• Gæst
Spiller meget Bf2142 demo for tiden...

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Er der kommet en demo af det? Fyr lige et link ud Augen!

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Google er din ven :P og www.fileplanet.com ^^

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
tak mekko, det er bare fordi mit internet er skod langsomt lige nu... så hvis jeg havde søgt på google dengang jeg spurgte var den måske liiiiige kommet frem nu... hvis jeg var heldig!  :-P

tak!

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
jeg overvejer at købe battlefield 2142 da det er udkommet men 429 kr er det billigste jeg har set det til så jeg venter lidt :|

ellers så mens jeg venter på EAW forces of corruption har jeg downloadet nogle mods til det som jeg så spiller :-)

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
jeg overvejer at købe battlefield 2142 da det er udkommet men 429 kr er det billigste jeg har set det til så jeg venter lidt :|

Mener det er 350 det kan fås til i EA games. (ved dog ikke lige om det var EA games... men så en anden butik da..)

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
jamen det gør ikke noget da jeg tror jeg ønsker mig det i julegave
jeg har dog også brændt mig fuldstændig varm på age of empires 2 en af mine venner havde så jeg har ventet på 3eren skulle blive lidt billigere men det kan jeg vel så også bare ønske mig