skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 75713 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
nej det er til pc
(hvordan pokker havde du tænkt dig jeg skulle downloade maps til det på xbox :-o :-o :?)

s4s4

• Gæst
Xbox Live  :roll:

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Der er ikke nogen mod maps til xbox kun officelle eller hvordan du nu staver det.. lol
alle de maps der er til xbox er også kommet til pc udgaven, da nogen dejlige personer har konverteret dem til swbf2 ^^ plus der er vist godt over 100 mod maps til pc ^^ :D

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ja der er mange
det er dog ikke alle der er lige gode
men så kan man også downloade BF I maps konverteret til BF II
men det er ihvertflad hvad jeg spiller
så må vi se hvornår jeg løber tør for maps :lol:

joko

• Gæst
ja lille mig spiller meget source når jeg ikke gør det sætter jeg mig foran ps2´en og spiller lego star wars the original trilogy eller the video game

3D-Jurk

• Youngling
  • **
Jeg spiller lidt CS Deleted Scenes, Red Faction II, KOTOR II, Battlefield Vietnam og Battlefield 1942.. jeg spiller ikke så tit men jeg laver istedet meget musik (tjek emnet her: http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=5509.new#new) og masser af små 3D film..

Darth Wizza

• Gæst
fedt nok!! :-o

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Så kom Guild Wars ind af døren i dag så det skal games hele ferien :D

sithlord2700

• Gæst
BATTLEFIELD 2 og lidt battlefield 2142 demo:P indtil det fulde spil kommer i løbet af efterårsferien...

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ja jeg overvejer at købe CS source og så spille lidt men jeg er ikke sikker endnu

(nej augen jeg gider ikke høre noget om at man da ikke kan leve uden CS for det kan man godt :roll: :wink: :wink: :wink:)

s4s4

• Gæst
Thrawn har ret jeg var helt vild med det indtil min pc gik ned  :x men nu syntes jeg ikke CS:Source er så sjovt mere så man kan godt leve uden :P

Supreme Augen

• Gæst
ja jeg overvejer at købe CS source og så spille lidt men jeg er ikke sikker endnu

(nej augen jeg gider ikke høre noget om at man da ikke kan leve uden CS for det kan man godt :roll: :wink: :wink: :wink:)
Æv :'(... Bare en lille smule ??

Anyway, det skulle du helt klart. Det er ret så kedeligt hvis man kun spiller i de almindelige baner, men surf banerne kan beskæftige en i flere måneder ...

Og hvis du køber det skal jeg nok træne dig op til Jedi Master  :evil: :lol: :roll:

joko

• Gæst

Æv :'(... Bare en lille smule ??

Anyway, det skulle du helt klart. Det er ret så kedeligt hvis man kun spiller i de almindelige baner, men surf banerne kan beskæftige en i flere måneder ...

Og hvis du køber det skal jeg nok træne dig op til Jedi Master  :evil: :lol: :roll:
ja surf er for fedt især at finde alle de "hemmlige" veje

offtopic:
hvad hedder du på steam (til augen)

Supreme Augen

• Gæst
SupremeAugen ;)

joko

• Gæst
ok adder dig til freinds