skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvad spiller du her for tiden??

(Læst 76168 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Så skal du næsten også prøve Red Orchestra, Hans Ole. :) Det kan downloades via steam.

Her for tiden står mit eget spilforbrug kun på F.E.A.R. og Unreal Tournament, som jeg er godt i gang med at gennemføre. :)

Veers

• Gæst
Lige for tiden er jeg godt igang med "Ports of Call" igen - en ægte klasikker fra '87 :-D

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
Jamen så må jeg vel hellere download Red ochestra :-) Er der hellers nogen der spiller day of deafet.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Jamen så må jeg vel hellere download Red ochestra :-) Er der hellers nogen der spiller day of deafet.

ja jeg spiller også DOD. :) Det er nu meget sjovt. hehe.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg springer lidt rundt i spillene for øjeblikket, men det er Testdrive unlimited online jeg gamer, så er det lidt Smackdown Vs Raw 2007, har lige gennemført Farcry instinkt predator, begge historier i spillet.

Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Nu har jeg lige installeret Serious Sam, det er simpelthen et så sjovt spil. ^^ Så spiller jeg Unreal når jeg går træt i Serious Sam (og omvendt), og så spillet jeg F.E.A.R. efter mørkets frembrud! :evil:

Darth Doomios

• Gæst
Jeg spiller Ogame og Runescape her for tiden :-D
Mit grafikkort er crashet og har været det i et år nu.... Øv....
Så kan jeg ik spille Morrowind og Kotor!

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Spiller Star Wars The Sith Lords... igen. :roll:
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jedi Knight of Den

• Gæst
Samme her Natas :wink:
Good Girl or Bad Boy? :lol:

Darth Satoris

• Gæst
Jeg spiller meget Counter-Strike: Condition Zero... jeg synes det er det bedste af dem :-P
Grundet den har de rigtige lyde til pistolerne/geværerne, eller i hvert fald de mest overbevisene!!! Og så ser det bedre ud end 1.6!
jeg har 1.6 og source, men min comp. kan ikke køre Source optimalt (Jeg kan kun spille texture-baner og baner uden andre interaktive genstande end mænd og guns :cry: :cry: :cry:)

Og så spiller jeg TrackMania Nations... Et online Racerspil hvor man skal køre på de mest sindsyge baner verden endnu har set! søg på YouTube eller sådan noget, så får I indblik i det! :-P

Young skywalker

• Gæst
Jeg spiller meget Counter-Strike: Condition Zero... jeg synes det er det bedste af dem :-P
Grundet den har de rigtige lyde til pistolerne/geværerne, eller i hvert fald de mest overbevisene!!! Og så ser det bedre ud end 1.6!
jeg har 1.6 og source, men min comp. kan ikke køre Source optimalt (Jeg kan kun spille texture-baner og baner uden andre interaktive genstande end mænd og guns :cry: :cry: :cry:)

Og så spiller jeg TrackMania Nations... Et online Racerspil hvor man skal køre på de mest sindsyge baner verden endnu har set! søg på YouTube eller sådan noget, så får I indblik i det! :-P

Har selv gamet TrackMania :D

Nogen af baner er jo sindsyge svære, der skal sku skills til ^^

Mark Solo

• Gæst
For øjeblikket spiller jeg Medival 2 Total War og lidt kotor for at kunne få inspiration til når jeg skriver på en fanfiction historie der foregår i star wars universet.

iwonnabe1

• Gæst
jeg spiller (star wars battlefront 1 og 2 og cs)

Güntermann

• Gæst
Det er jo Tour De France tid, så jeg spiller Pro Cycling Manager 2007 i øjeblikket. Fedt spil :)

M2L

• Gæst
Spiller The Darkness, kan virkelig anbefales hvis man har Xbox360 eller PS3, virkelig bare et fedt FPS !