skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Academy: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 27811 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

DevelKeeper

• Gæst
ja det er der... hvis du har lightning force kan du bruge den... kan ikk huske hvor mange gnage man skal bruge den men hvis du bliver ved så dør den...

Supreme Augen

• Gæst
Det jeg spurgte om før viste sig at være en fejl i mit spil / min pc XD LOL... Den lavede en slags usynlig mur som hverken skud eller jeg kunne komme forbi lol XD... Det ikke sjove var at det godt kunne ligne noget som var med i rigtigt i spillet. LoL XD

Luke Skywalker

• Gæst
Kan man komme over på de ondes side??

Luke Skywalker

• Gæst
Hvordan kommer man over det der sted med lava i føste misson .. der hvor man er inde i den storer sand ting( Kan ik huske hvad den hedder .. ) ..

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Jeg har et badekar...
du bruger enten dit lyssværd, en blaster eller lightning til at ødelægge et vandrør, der er langs en af væggende

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Det er løgn?! Jeg har altid vadet direkte igennem det og kun lige været i live da jeg kom over på den anden side.. :lol:

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Supreme Augen

• Gæst
Jeg har sådanset lige fundet uf af noget ret fedt. Jeg ved ikke om i ved det, men jeg kommer alligevel med det. Personligt plejer jeg at have Choke/Lightning på 3 museknap, da jeg bruger de to meget tit. Anyways, jeg var ved at gennemføre spillet igen og har 2 choke og 3 lightning. Så jeg chokede så denne her mand og kom til at trykke på 3 museknap og så lightningede jeg ham med ssamme hånd som jeg chokede ham med XD Det syntes jeg der så rigtig godt ud og ret nem måde at komme forbi en modstander på hvis man bare ikk kan klare ham. Det er faktisk også en ret morsom måde at dræbe stormtroppere på. Prøv det!  :D

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
hvis man bruger koder kan man også "binde" fx "k"  til koden "give force" (dvs trykker du på k bliver give force aktiveret) så kan man have uendelig force lightning :twisted:

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Dhaitzo

• Gæst
Ja men koden "helpusobi 1" skal være slået til først.

Så kan du fx skrive bind k give force.

Dhaitzo

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
jeg bruger nu mest devmapall som adgangskode, men det er jo selvfølgelig kun dem der snyder...kunne jeg aldrig finde på  :roll:

Supreme Augen

• Gæst
Hvordan bruger man koder  :P

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
er står der hvordan du gør http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blstarwarsjediknightjediacademy.htm

men det den skriver som "~" er ½ på de danske tastaturer
skal du have mere hjælp så bare skriv  :wink:

Supreme Augen

• Gæst
Citat fra: Darth Matata
er står der hvordan du gør http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blstarwarsjediknightjediacademy.htm

men det den skriver som "~" er ½ på de danske tastaturer
skal du have mere hjælp så bare skriv  :wink:

Mange tak, det har jeg aldrig kunne finde ud af :) Dejligt at kunne det nu :):)! TAK  :D EDIT: Lol jeg kan ikk finde nogen koder der virker XD

Desann

• Gæst
hvor kan man købe spillet???
ps. helst i hjørring