skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Academy: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 27817 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Det tror jeg ikke man kan
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

mester windu

• Gæst
det er muligt at slå rancorne ihjel men de kommer igen så næste gang man går hen på det sted man slog en ihjel er den der igen

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
jeg har nakket den rancor hvor den ikke kom igen..:S sikkert bare en fejl i mit spil:D
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Jeg har også lige slagtet den.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Darth Tun

• Gæst
jeg kunne ikke nakke den øv har prøvet med alt :cry:

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Man skal stå oppe og så skyde den. så løber den ikke efter fangerne.

Supreme Augen

• Gæst
Har brug for hjælp igen. Hvordan undgår man at tage en mission? Kyle (Inde i spillet), sagde at jeg kunne undvære den, men jeg ved ikke hvordan.

Wookiee

• Gæst
Der skulle gerne være en valgmulighed, der hedder Go ti Jedi Academy (eller noget i den retning).

Supreme Augen

• Gæst
Det var der ikke, og nu er jeg gået ud af det  :cry: EDIT: Fandt ud af det. Tak wookie  :D

Kit Fisto

• Padawan
  • **
Det er lidt offtopic, men jeg sad lige og spekulerede om der en nogle der har prøvet at vælge den mørke side i Academy. Det er virklig fedt!!
Til sidst flyver man på en Star Destroyer! Det er fedt at de har lavet det sådan. Lidt ligesom det gamle "Dark Force". En lille estegg...eller noget.
tao

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Ja det er voldsomt fedt. Efter min mening synes jeg da at light side slutningen stinker temmelig voldsomt!!!

Supreme Augen

• Gæst
Hey... Need help again... Til den bane, hvor man skal vælge, light eller dark side (Taspir, den der bane hvor der er nogle "plader", som man står på, og der er lava nedenunder (Anden del af banen), og hvor alora flygter, og man skal jage hende, er det lige et sted jeg ikke kan komme forbi. Der er en "usynlig mur", som jeg ikke kan komme forbi... Plz.... Help

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Kan du være lidt mere præcis?

Supreme Augen

• Gæst
Citat fra: Supreme Augen
Hey... Need help again... Til den bane, hvor man skal vælge, light eller dark side (Taspir, den der bane hvor der er nogle "plader", som man står på, og der er lava nedenunder (Anden del af banen), og hvor alora flygter, og man skal jage hende, er det lige et sted jeg ikke kan komme forbi. Der er en "usynlig mur", som jeg ikke kan komme forbi... Plz.... Help

Øhm, det er i den bane, hvor man skal vælge, om man vil være ond eller god, og banen hedder taspir. Banen er i 2 dele eller flere,  (Ligesom Darth Vaders Castle) og jeg er i anden del, der hvor man skal finde Rosh.. Og jeg er så nået til sådanen del af banen, hvor der er en slags usynlig væg, og bag ved den står der to Dark Jedi's og venter... Hvordan kommer man forbi den?

Darth Henrik

• Padawan
  • **